neljapäev, 29. juuli 2010

Esimene postitus siis..

Tegelikult, ega ma ei viitsi eriti seda blogi pidada, aga no olgu peale, kui nii peale käiakse.
Mis ma siis oskan öelda, Carmen on üks paras susservusser, mu elus.:D Oleme viimasel ajal lähedasemateks saanud (mulle vähemalt tundub nii)no ja see blogi idee ongi siis tema mõte. Carmen on jube kalliks saanud ja olen hakanud teda tasapisi aina rohkem usaldama, saan kõik ära rääkida talle ilma et peaksin tagajärgedele mõtlema. Annab mulle alati head nõu, kuigi no ega ma teda alati ka ei kuula. Mu meeste valiku kohta on tal alati midagi öelda, alati on midagi, mille kallal nokkida. Tore on temaga, vahel on küll tunne et ta teab igat sekundit mu elust, aga no pole hullu.. Oled mulle palju toeks olnud, just eriti selle isa teema kohalt, no ja see meeste teema on ka sulle meelt mööda. Sellekohapealt oled sa väga uudishimulik, aga sellest pole midagi. Ei hea sõber oled, vahel lausa suurepärane:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar