neljapäev, 26. august 2010

bla bla blaa

Aiaii, mul juba kõht valutab.. appi appi.. loodetavasti läheb hommikuks üle.
Vihma sajab täiega praegu väljas, väike padukas vnii.. No igastahes on mul igav nüüd.. Kõik läksid magama juba, peale Carmeni muidugi, see ju selline ööloom. Teised kõik magavad juba. Ma saingi ilusti omale tekid-padjad kõik diivani peale veetud. eks homme ole näha kust mul valutab:D v ärkan hommikul põrandal:D see ka võimalus, pole nii kitsas kohas harjunud magamagi, aga no ei viitsinud lahti ka tõmmata diivanit. Igastahes siin ma nüüd magan. mh, ma ajan nii mõtetut teksti juba.
Ehitus meil ka seisab praegu ja, ema mees(see kes meil siin ehitab) on kuskil mujal tööl nüüd paar päeva.. aga vannitoa seinad on juba poolepeal, no üle veel näeb vaadata aga varsti enam mitte ilmselt. Tahan juba nii ehituspoodi minna, saan kraanikaussi valida ja. tglt ma juba tean millist tahan, aga no eks näis kuidas see vanaemale meeldib. no ja nagu ma oma kurvastuseks kuulsin siis minu tuba ei hakatagi veel ehitama, sest veel on väljas teha midagi ja siis veel köök ka pooleli.. niiet alles talvel tehakse seda, niiet enne kevadet ma uude tuppa ei saa:( Nii kahju, aga pole hullu, kannatan ära. tahaks tglt jaanuaris sisse kolida sinna, sest siis peab ju jälle suur pidu tulema:D Tahetakse ju, aga no kui ei saa valmis selleks ajaks, siis tuleb jälle onu juures pidada, nagu eelmine aasta. Ega siiski kehv pidu polnud. Hea et mulle ikka peale käidi et ma peaks, muidu olekski 16 lihtsalt mööda lastud. Selle 17 tahaks küll vaikselt mööda lasta vuhiseda, aga no ei lasta ju,, juba räägitakse sellest et vaata et ikka kindlasti pead.. Miks mul ei võiks suvel sünnipäev olla, saaks palju mõnusamalt pidada. aga noh, mis teha:D

No millest siis veel rääkida.
Aa, ema teeb mingi suvelõpupeo, tahab et Silveri ka kutsuksin, ma ei saa aru kas talle ei jõua kohale et kõik on läbi. Tahab teda nn. "üle vaadata" no mis mõttes, aga no eks vaatab siis. Vaevalt muidugi ta tulla tahaks. Aga kutsuda võib ikka ju.:) Ja sina , ei mitte sina, vaid sina kallis-ära armukadetse, selleks pole põhjust;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar