pühapäev, 1. august 2010

Ei teagi kohe millest alustada..
Mul on mitu päeva selline imelik tunne, ma ei oska seda kirjeldada, aga midagi imelikku toimub mu sees. Loodan, et see midagi halba ei tähenda. Täna jälle see tunne. Ma isegi ei saa aru kas see tunne on hea v halb. Väga kahtlane.
Täna oli Kuusalus täika. Suht mõtetu. Aga no olgu peale. Sain omale arvutikoti, täiesti uus kusjuures. Kõigest 70.- Uskumatu eksole. Peale seda käisin veel poes ja siis hakkasime koju sõitma. Enne koju jõudmist käisime veel ema ja vanaemaga vaabrinaise juurest läbi. See kasvatab igast loomi, no sigu, kanu, lehmi v pulle vms. no ja siis teised läksid kõik sinna krdi lauta, ma ei tahtnud minna, aga siis ikka läksin järgi, tahtsin siga näga, vnoh, väikseid põrsaid. ja siis kui sinna lauta sisse astusin siis kuulsin kohe et keegi tegi ''Röh-röhh''. Astusin edasi ja seal oli kaks jube suurt siga. Astusin veel sammu edasi ja seal oli paar pulli, ma nii ehmatasin et jooksin sealt välja, saad aru, ma hakkasin nutma no.. vnoh mul hakkasid lihtsalt pisarad jooksma, ma olin täiesti shokis.. ma lihtsalt nii kartsin. ja siis ma hakkasin naerma et mida ma nutan selle peale ja siis hakkasin veel rohkem nutma.. see ei tahtnud lõppeda. Täiesti haige lihtsalt. Aga samas arusaadav ma algul arvasin et need on lehmad, no ja neid ma ju kardan nagu teate, halvad kogemused nendega, ega eriti vahet pole kas lehm v pull. Mul süda see nii värises vnii. Terve tee kui koju sõitsime olin täiesti vait, lihtsalt nii shokis olin, silmad ikka veel märjad. Koju jõudsin läksin kohe oma tuppa. See oli ikka halb kogemus. Ma ei lähe enam elusees kuhugi lauta. Pmst ma teatsin et seal on mingid lehmad vmidagi. aga ma lihtsalt ehmatasin kui ta mulle lihtsalt järsku otsa vaatas. Kui ma näen kaugelt lehma ja ta on kinni, siis ma võin talle lähedale minna, aga lihtsalt nüüd oli nii et , polnud mingit lehma vnoh pulli ja siis järsku hetkega oli ta minust kõigest 2m kaugusel.
Täiesti õudne, siiamaani on on selle lehma nägu silme ees..



Ja nüüd, ma niitsin muru ja mul mingid haiged villid igal pool. Mõlemal jalal ja parema käe pöidla peal ka, no kuidas saab sinna tulla:D aga jh.. kõik nahk maas sealt, nii valus on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar