teisipäev, 31. august 2010

I think about you in the summertime


See suvi ei unune, see oli midagi teistsugust. Palju parem kui kõik eelnevad. Tegin mis tahtsin, ei pidanud kodus kõigest aru andma, käisin kus tahtsin, kellega tahtsin-see tegigi selle suve eriliseks. Ma tundsin vabadust. Ja kusjuures ma tunnen et olen avatumaks muutunud.. olen nii mitemelegi inimesele pihtinud oma elust. Tavaliselt ma nii ei tee. Sel suvel sai palju rohkem lõbutsetud kui tavaliselt. Istusin muidugi ka palju kodus aga mul oli sellegi poolest tore, ma ei saa öelda et ma oleks oma suve ära raisanud-vähemalt mitte tervenisti. Sain palju olla koos kallite inimestega. Juba ootan järgmist suve, sest see tuleb veel mõnusam, palju rohkem pidusid ja veel rohkem lõbutsemisi :D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar