reede, 27. august 2010

Ja ma olengi haige.. mitte küll nii nagu vanaema, aga ikkagi haige. mul mingi hull nohu ja kurk ka valus, täna hommikul polnud midagi, päevapeale tekkis. Pea ka valutab.Palaviku polnud. Koguaeg aevastan:D
Mis siis veel, aa ma magasin sisse täna pidin pool8 ema juurde minema, last hoidma, aga ärkasin alles sellepeale kui ema kolmveerand mulle helistas ja küsid, et kaugel ma olen. no ja siis paningi rattaga ruttu sinna, ja magasin jälle seal edasi, õde mängis rahulikult oma mänguasjadega, vahepeal käis näitas mulle mingeid asju ja siis ma magasin edasi .. vahepeal saatsin ta multikaid vaatama, ta on lihtsalt hull oma nn. "tibu film'i" järgi,( see tibu film on see kus on need Donald ja Daisy vmis iganes. ) vot, ja siis ta vaatas seda rahulikult. pärast läks magama ja siis ma hakkasin koristama seal, ema tuli ka juba mingi kahe paiku vist.
Vanaemal on ikka samamoodi, endiselt halb, oksendab ja. täiesti haige ta sõi viimati kolmapäeva lõunal, ja siis täna sõi pool topsi jogurtit ja ühe õuna. ja kõik.
Simoona tuli maale täna, ajasime tükk aega juttu. Homme lähen sünnipäevale, päeval, õhtul vb sinna muinastulede öö'le kuhugi. Pühapäeval puhkan ja ravin ennast.
Telkimisest võib küll nüüd ainult unistada, kuhugi ma ei lähe sellise tervisega. Nina tahab peast ära kukkuda lihtsalt. Ei tea kuidas ma selle sünnipäevagi üle elan, loodan et homm on parem kui täna.
Mingi päev peaks minema kooliasju ostma, pole veel kotti ega jalanõusid ega midagi.
Koti ja jalanõud ostan ilmselt 10.sept. siis ma kooli ei lähe, siis olen terve päeva linnas, (lähen arsti juurde).
Seoses selle arstiga, ausaltöeldes ma väga kardan minna, nagu tõsiselt.. Kardan. Püüan endale sisendada et kõik on okei. Aga no eks näis siis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar