laupäev, 21. august 2010

Ma ei oska midagi kirjutada siia..

Carmenit pole, jama noh, pole nagu kellegagi rääkida eriti.. No ja no Silver ka, aga no temaga teistmoodi ju.. Silver on imelik olnud paar viimast päeva, loodan et see tähendab pigem midagi head, mitte halba. No igastahes meeldib see Silver mulle rohkem.
No mis ma veel räägin,. aa ja siis see kutt kellega ma telkimas käisin eksju, see kutsus jälle mu telkima, jälle kahekesi, pean vist ära ütlema.. no mitte et ma ei tahaks minna, aga lihtsalt kodus ei lubata.. Pmst sellepärast ei lubata, et mul oli eelmine kord alkoholimürgitus, vms. Samas no ma ei tea mis ma ikka sinna lähen, kui ma nagunii ei joo, aga eks näis. Hiljem siis kindalsti saate teada kas ma siis käisin veel telkimas v ei käinud.
Nii, siis täna on veel Kolga-Aablas suvelõpupidu. tahaks minna, aga ei.. onu ei viisti, vnoh tal siin kodus pidu,. mingi rahavas on kokku tulnud siia.. ja mina jälle istun arvutsi selle asemel et väljas lõbutseda:D tüüpiline.. aga noh vahet pole..
Ja siis see mu ''kallike''( nõme on kirjutada kui ei saa nimesid mainida, nagu see telgikutt'ki:D).no igatahes see kallike siis onju, see pole mitu päeva rääkinud minuga, vnoh, oleme rääkinud, aga vähe ja üldse ma ei tea mis asjadest, jällegi on olukord väga keeruline ja raske jne.. aga no elab üle.. Ootan juba millal ta soome tagasi sõidab, siis on kõik jälle endine äkki, aga jällegi, eks näis..
Nonii mis ma veel kirjutan.
Käisin eile saunas, nii kuuum oli:D aga jube hea.. peale sauna istusin veel väljas vaatasin tähti ja ootasin langevattähte. aga ei tulnud.. no ja siis saadeti mind koju,, tore õhtu oli..

Aga nendest langevatesttähtedest..- siis kui ma telkimas käisin, siis oli lihtsalt niipalju langevaid tähti,, pmst oligi et iga 5min tagant langes üks, no ja nii me siis soovisime ja soovisime:D Väga mõnusa ja romantilise õhkkonna tekitasid need tähed.. ah mida ma ajan jälle :D ... ''romantilise õhkkonna'' räägin nagu mingi a la keskeakriisis vaevlev tädike noh:D

Aitab praeguseks,

Tsaumiauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar