kolmapäev, 4. august 2010

Tahan!!!

Sirvisin piletilevist üritusi, ja mida ma leidsin RockRamp - just see mida mul vaja, kodunt minema, kaugele ja kaheks päevaks, ööbimine telklaagris. Super minuarvates. Lihtsalt nii tahan.. Probleem on see et see juba sel nädalavahetusel. Jama ju. Üleülehomme. Vnoh. Ülehomme õhtul juba ju. Apppiii ma lihtsalt tahan seda ülekõige praegu. Mu ema muidugi ei lubaks mind, aga olen sellega juba arvestanud, pohhui, panen jooksu kui muud moodi ei saa, aga nagunii ei saa ju.. no kellega ma sinna lähen?? Temaga ma ei saa minna ju, esiteks see oleks väga keeruline, teiseks ma ei tea kas ta tahakski, kolmandaks pole ta siin ju, neljandaks asjaga on kiire.. Ma ei tea no.. Appi, mu pea valutab juba sellest mõtlemisest, et kuidas ikka saaks minna. Tahan ju väga. Üks võimalus on, aga see ka suht kaheeldav, sest esiteks ma ei tea kas see inimene on nõus minuga sinna tulema, ja pealegi ei taha ma et mu kallike pahane oleks vms. Päriselt see on kõik mida mul vaja praegu. See oleks lihtsalt, no mul pole lihtsalt sõnu selleks.. Fantastiline. Suurepärane.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar