reede, 6. august 2010

Tulevik..

Midagi siis nn. unistuste magamistoast.Ei no ega ma pole eriline luksuse armastaja, aga tore on unistada sellisest elust. Pole küll eriti reaalne, kuid meeldiv siiski.


Mulle tglt ei
meeldi eriti magamistoad, vnoh üldse toad/kodud mis on millegi tuntu teemalised. Nagu ntx see dalmaatsia teemaline magamistuba.
Pole minu maitse.







Kuid see, väga viisaka, korraliku, täiskasvanuliku, jne hõnguga tuba on täpselt minu maitsele.
Väga meeldib see.


Üks õige magamistuba peab olema hästi suur, avar, palju valgust peab olema.
Tuba peab olema suur, kuid see ei tohi olla mööblit täis paisatud.
Jällegi üks kena näide, milline oleks minu magamistuba:)





Aga olgu, kui natuke reaalsemalt rääkida, siis mul on tõsine probleem oma uue magamistoaga. Pole eriti ideid selle sisustamiseks. Mõned mõtted on, kuid ei tea kui edukalt ma neid rakendada suudan:)


Pole
ühtegi head pilti mu voodist, aga no selline ta on, kui aru on saada.
No igastahes arvan et värvin selle mustaks üleni. praegu on ta selline läbipaistev tume pruun, alt
on näha puidu mustrit. Must värv ilmselt katab ära selle, kahju muidugi, ilus on see puidu muster, kuid see ei sobi mu tuppa.





Nii, mis mõtted mul veel oma toaga olid..
mm.. aaa.. tahan et mu toa seintel oleks kindalsti
rohelist värvi. Tahan kaheosalist tapeeti,(ntx all triibuline ja üleval lilleline vms)
Aga ei teagi veel kuidas selle seinaga saab, vb panen hoopis värvitava tapeedi ja teen seinad eri värvi. v tuleb hoopis mingi nn dekoratiiv tapeet, ntx üks sein tuleb ruuduline:D vahva ju, nii palju on valiku võimalusi, et ei oska üldse otsustada.





Aga mida rohelist saab olema minu toas, kindalsti.
Tahan üldse et mu tuba oleks võimalikult värvikas. Mitte midagi masendavat, a la mustad seinad jms.


Tean, et tahan sellist tumedat parketti, see mulle meeldib:)
Just selline triibuline..










Laevalgusti võiks midagi sellist olla, ei tea muidugi kuidas sobib, aga seda tulebki alles siis osta kui kõik muu juba valmis on:) aga midagi erilist saab olema mis sinna lakke pannakse.


Tegelikult on veel palju asju, mis mu tuppa tulevad, Sinna tuleb ilmselt suur diivan selle värv sõltub siis tapeedi ja kõige muu värvist, vb leiutan midagi vanale diivanile, mõtlesin et võiks kangapoest osta riiet ja sinna uue katte panna peale.. usun et peaksin sellega hakkama saama..

Laud on mu toa suur müsteerium, olem mõelnud et kuna ma nagunii lauatage ei õpi vms, siis pole kirjutuslaud just tingimata oluline asi, samas midagi peaks ju olema. Seega olen mõelnud et teen lihtsalt sellise kõrge laua, ja panen äärde pukid vms.. kuigi ei tea, ma arvan et see oleks sobilik küll:)

Siis veel, kuna mu tuba tuleb nii suur(pool maja pmst) siis tuleb minu tuppa garderoobikapp, ilmselt hakkavad seal ka peale minu riiete olema vanaema riided, mis on iseenesest nõme, aga no pohhui.. igastahes mingi liugustega kapp tuleb, vähemalt üks uks tuleb peeglist, vb ka kõik uksed, ei tea veel.

Aa, ja et ma ei unustaks siis mu tuppa tuleb veel ka ahi ehitada:D
vnoh tglt tegin vanaemale selgeks et tahan kaminat hoopis, ja ta oli sellega pmst nõus, kuna see tuleb ilmselt odavam..
Samasugune kamin nagu mu onul pmst, osad teavad siis milline see on aga lisan ka
ühe pildi:)







No okei mul on tglt veel palju ideid, kuid kõigest ei hakka ka rääkima:) kui kõik valmis siis teen pilte ja panen ka üles:)




Uhh nii pikk postitus tuli.. aga no Carmen nüüd said mis tahtsid:D ole õnnelik nüüd:D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar