neljapäev, 26. august 2010

Carmen Carmen, mida sa teed..

Umh, Carmen on lihtsalt võimatu, Ta nakatab mind.. Tõsiselt no, hakkas rääkima mulle kuidas ta oma riideid ja asju müüb netis, nüüd mul ka juba kapist hunnik riideid välja otsitud ja klõpsutan neid.. Siis ta ajas mingitest ristidest, ja nüüd see rosary,Tahan ka noh:D krt küll, mulle meeldibad ka need igasugused ristid, no nii kenad lihtsalt,, Aga nüüd ma lihtsalt põhimõtte pärast ei osta omale ühtegi ristikujulist ripatsit vms. Ei lihtsalt ei osta. No ja siis veel see et ta tahab hakata neid igasuguseid ehteid ise tegema, xD(ma uurisin ka jube et kust saaks vajalikke asju selleks osta:D:D) Aga ei jällegi ma ei tellinud neid asju omale lihtsalt põhimõtteliselt:D
Juba ootan mida uut see Carmen mulle nakatab:D

Tänasest päevast ka siis natuke,, ärkasin kell7 sest vanaemal oli nii paha. Siis läksin jala kohe emajuurde, last hoidma, et teda siia ei toodaks, kui vanaemal nii paha on.. no ja nii ma siis paningi jooksu kodunt kohe, ema juures jäin magama kohe:D magasin poole üheni:Dlaps mängis rahulikult terve aja üksi, mitte midagi pahandust ei teinud ega midagi.. väga vastutustundetu minust nii teha, aga ma olin tõesti väsinud, ja iga natukese aja tagant ikkagi kontrollisin, et mis teeb.
Nüüd ma siis püüan siin hästi vaikselt kirjutada, et vanaema natukenegi magada saaks.. ta juba päris kaua maganud, aga see on ainult hea, aga samas ta võiks tõusta korraks, siis ma hakkas diivanit puhtaks tegema, lähen ilmselt sinna peale magama täna.
Homme pean jälle varakult tõusma, et minna last hoidma.Püüan varem magama saada ka täna.
Loodan jumala eest et mulle see ei nakatu, mis vanaemal on praegu, ma ei suudaks seda üle elada, ma pole veel kunagi varem oma vanaema nii nõrgana näind.Ta näeb tõesti halb välja.

Aga okei, praeguseks kõik, hiljem veel vb natuke midagi.
Tsaukii;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar