laupäev, 23. oktoober 2010

22.-23.okt.

Eile oli lihtsalt väga väga tore,, ma ei hakka sellest lähemalt kirjutama, aga kõik oli väga hästi,,
Ja ma ei kahetse absoluutselt et ma aftekale ei läinud, Kahju et Carmen ei jäänud, aga samas minul oli tore ikkagi..
Jaa mu ema sai ikkagi teada et seal käisin. slp et ma aftekale ei läinud, oleks läinud siis oleks kõik ok.. aga ma saatsin emale smsi "Ma ei tule täna koju, võid magama jääda" mingi tunni pärast ema helistas küsis et kus olen,, aga no ma ei tahtnud valetada ka enam, ütlesin et Koogil, siis sai ikka väga vihaseks et miks seal, et ma ju ei pidanud minema, et mind ei saa enam üldse usaldada, ja et nüüd jäävad kõik peod ära. Huii.. mina lähen järgmine kord jälle,.. lihtsalt lähen, ega nad mind lukutaha ei pane, v füüsiliselt kinni ei hoia. Varsti peaks ema siia jõudma, koju mulle, siis tuleb pikk pikk loeng:D mõtlesin et lähen ikka ennem tema juurde, siis räägib seal kõik ära, muidu hakkab vanaema ka inisema veel..
Igatahes, ma nüüd lähen ema juurde, las siis räägib kõik ära mida mulle öelda tahab,..
Tsau praeguseks:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar