laupäev, 16. oktoober 2010

Eile oli ikka tore päev,, alguses, läksime carmeniga linna, ta pidi hambaarsti juurde minema.. Käisime seal ära, siis läksime kesklinna, käisime korra virus, ja siis läksime kinno,, Saatan'at vaaata, Täitsa hea film oli,, kui ma poleks teadnud mis seal toimub, oleks kindlasti huvitavam olnud, hirmutavam,,, aga no seeselleks,, hea oli ikkagi. Siis käisime veel kaubamajas lõhna laskmas,, ja hakkasime Kristjanit ootama, et too meile järgi tuleks, tuli eksta selleks linna et meid Carmeniga Koogile viia. Hah, ja siis olime mingi selveri parklas, Kristjan läks poodi jooke ostma, tüüp jättis autotuled põlema, tuli tagasi ja auto aku oli tühii, tõitsalõpp, ja me ei saanudki kuhugi minna,, Siis ootasime mingeid sõpru, et need tõmbaks käima,, need ei tulnud ega tulnud.. läpuks mingi 45min pärast tulid, siis tõmbasid käima,, ja siis kihutasimegi Koogi poole. Siis mingi 10ks jõudsime. Seekord oli vähem rahvast,, aga no seeest olid Aksi ja Tserno seal.. Kahju et tserno nii vara ära läks :( Lõpuks oligi et mu onu tuli jälle mulle järgi,, vnoh, vanaema sõitis onu oli joonud,, pool3 olin kodus lõpuks,, Hah carmen oli veidi peale kahte, kuigi pidi kell 1 olema:D
Vott, niiet tore oli, järjekordselt,, Ja jälle ma jätsin Silveri Koogi pärast,, juba teist nädalat järjest,, Aga järgmine nv olen ma küll ilusti kodus,,ei lähe ma ei Koogile ega ballile ega kuhugi..

Nüüd ma siis olen kodus, voodis, no lihtsalt ei viitsi tõusta, aga vist peabe, jube vetsuhäda on,, süüa peaks ka midagi otsima, vanaema läks just emaga poodi, loodan et toovad midagi head,, ega see külmkapp on ikka päris tühi.. aga see selleks

Ma siis lõpetan praeguseks, pärast veel vb,, Muamuahh;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar