teisipäev, 26. oktoober 2010

Full of Energy

Mu emme saab täna koju juba, niiet homme saan linna minna,
Jube igav on, Carmen läks ka minema, õde magab jälle. sittagi pole teha, mul on selline energia täna et anna olla,, ma hakkaisn koristama ja ma pesin nõusid, no see pole võimalik mõtlete te? aga on.. ma tõesti tegin seda, seda juhtub tõesti kord kahe kuu jooksul vb ,, aga ma tegin seda.:D:D ma tglt ise ka ei usu seda veel, aga no nõud on puhtad:D
Varsti, kui õde ärkab, siis hakkme õhtuks emale pannkooke tegema,.. Aga jaa, energiat on..
There's just no getting over you(you).
I'm a party and party and party....

MTV käib, ja energiat aina lisandub..

Let you put yoor hands on me, In my skin-tight jeans, Be your teenage dream tonight,
You make me feel like I'm living a Teenage Dream, The way you turn me on, I can't sleep, Let's runaway, And don't ever look back, Don't ever look back..


Ja mu õde ei magagi veell, viriseb, a nüüd vist läheb, ütlesin et siis tuleb emme ka koju pärast, aga kui magama ei lähe siis ei tule, siis läks kohe teise tuppa :D

Vot


Why don't you love me? Tell me, baby, why don't you love me.
When I make me so damn easy to love??

Why don't you need me? Tell me, baby, why don't you need me.
When I make me so damn easy to need?

Okei mul on ikka veel igav,, keegi võiks msni tulla,,
Tsau praeguseks,, ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar