teisipäev, 12. oktoober 2010

Ihuüksi ma jäin..

Täiesti haige mis torm juba mitmendat päeva on.. puudel ladvad pmt vastu maad noh:D
Midagi sellist ---->

Nii külm on ka,, hea mõnus talve jope küll,, aga sittagi pole kasu sellise ilmaga sellest, lihtsalt meeletult külm on..
Ja täna hakkas lörtsi vms ka sadama,, järsku tuli jumala palju, aga siis jäi jälle järgi ja rohkem ei tulnud midagi..

Ja täna on 12 ja ma olen juba pankrotis:D tglt ka noh, raha kõik otsas juba,, see on see ostu ralli:D
Aga no mis teha, vähemalt kõik vajalik on ostetud, aga no see et raha pole tähendab
seda et kõik peod jäävad ära.. vot.
Ballile jääb vist ka minemata, pole kellegagi minna, muidu läheks, no ja kleiti pole ka, sest vanaema polnud nõus ostma seda.. novot..
Mis siis veel..
Olen tähele pannud et meil on koolis uusi paare tekkinud,, kõik on sellised et üksosapool on veidi kahtlane, niiet mul on siiralt kahju nendest teistest pooltest:D ah ma ajan segast juba, ma ise ka ei saa täpselt aru enam mida ma räägin,, loodan et siis mõistate,, osad saavad kindlasti aru..
Ja mida ma veel märganud olen,, mõnel on vist kellegi vastu huvi tekkinud,, eks siis ole näha kas sealt tuleb midagi välja v ei,, aga no kõrvalt on seda muidugi tore jälgida. :D

Varsti tuleb vaheaeg jeii.. Saab jälle magada.. kodus istuda ja... tglt tahaks ära kuhugi,, aga no eks näis kas lubatakse.

Ja see pealkiri sellepärast siis et ma tunnen ennast juba täitsa ihuüksi:D ((Carmen täna trennis ju))

Okkei ma ei oska rohkem kirjutada midagi,. pärast veel vb ;)
Tsauki, muskad;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar