pühapäev, 24. oktoober 2010

kakskümmend neli oktoober kakstuhat kümme.

Miks nii vastik ilm väljas on?..
Käisime linnas, tore oli, järjekordselt, kuidas siis teisiti eksole. Sain näidata kui koba ma piljardis olen:D aga no Playray's olen ma täitsa proff ju.. Okei ei virise, mõni pall läks ju sisse ka.
Tahaks mingi päev jälle linna minna, aga no eks siis ole näha. Millalgi peaks minema, aga no enne ei saa kui ema koju tagasi tuleb.
Ema täna polnudki enam nii pahane, juba rääkis minuga, asi seegi..
Ja ma ei saa enam üldse aru, seal koogil on vist igapäev pidu:D tundub nii, Jürgen aina räägib et oli koogil ja et läheb koogile ja, no ei tea. täna ma lähen varakult magama, pole kellegagi rääkida väga, msn on tühi, Carmen ka pani jooksu:D ja teiste olemasolevatega ma ei viitis rääkida.
Ma sain oma salli tagasi :) Ja see lõhnab niii hästi,, ei taha seda enam kaelast võttagi, panen ööseks padjakõrvale, oi siis tuleb hea uni, ei saa hommikul üleski siis..
See pilt ei lähe küll teemasse, aga no nii ilus on et ei saa lisamata jätta.
Tsau kallikesed;) Homseni

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar