pühapäev, 3. oktoober 2010

Leidsin ka omale balliks kleidi.. aga pole veel ära tellinud, ei tea ju veel kas lähengi.. pole minna kellegagi,muidu tahaks küll minna, armas kleit on.. suht kallis, aga no loodan et ema on nõus selle ostma, juhuks kui peaksin minema.

Ma magasin täna kaua, pool1 tõusin alles, ja pool12 läksin magama .. niiet 13h mõnusat und, aga ikka olen väsinud, pole veel riidessegi jõudnud panna, vb lähen magan veel natuke,. tglt ei anna magada ka, need kolistavad kõrvaltoas.. panevad torusid vms.. varsti saab minna vannitoa plaate valima.. polegi veel jõudnud.. ma juba tean et heleroheline vannituba tuleb, selline erk roheline, vanaema on juba enamvähem nõus ka.. ütlesin et mina sisustan vannituba tema tehku köögiga mis tahab,, aga hui lasengi seal kõik temal otsustada :D köök tuleb punase ja mustaga vist.. mulle meeldib.. Ja ikka veel ei ehitata minu magamistuba,, see krt ei saabi valmis niimoodi, ma usun et talvel v siis kohe kevade alguses alustatakse sellega.. praegu on kõik kapid ja asjad sinnatuppa tassitud, juba nii ootan millal sinna kolida saan.. see on ikka niiiii suur tuba,. kui see valmis saab siis tuleb pidu,. siis on kus seda pidada:D kahju et see enne sünnipäeva mul valmis ei saa.. aga pohhui,,
Sünnipäevast veel niipalju, et ikka ei saa seal saunas pidada vist.. See omanik hakkab huiiama nagunii.., aga no proovin ikka ta ära rääkida kuidagi.. Aga kui ei saa, siis äkki onu lubab enda juures., aga siis ei saa palju rahvast kutsuda.. sinna lihtsalt ei mahu niipalju, kui seal teeme, siis seekord teeme sauna ka juba, mis me seal külmas saunas ikka istume,.
Tahaks juba sünnipäeva,,

Vott, aga pidu tahaks, jälle:D retsimispidu jääb ära ma arvan, ma ei usu et kõik homme raha ära toovad, aga no eks siis ole näha,, mina küll tahaks seda pidu.. Aga no ei tea.. vaatab..

Okei, tsauki praeguseks;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar