laupäev, 9. oktoober 2010

Mõnus uni..

Nii palju oli paane eilseks, algul pidi olema rebaste aftekas, jäi ära onju, siis pidime kostiverre minema, ei läinud, siis pidime hakku minema, ei läinud, siis tahtsime Parlamenti minna, oleksin pärast siis vist Silveri juurde läinud,, no aga ei läinud sinna ka,, siis tahtsime Koogile minna,, aga no ei kutsutud,, ja siis oligi nii et istusime kodus, noi ja rääkisime Carmeniga msnis et ei taha kodus passida, ja siis ta kutsus mu enda juurde et vaatame filme ja oleme arvutites jne. no siis läksingi,,, olime seal ja siis järsku André helistab et tule Koogile,, no siis ta kutsus meid, aga kell oli nii palju, et kiireks oleks läinud ja no Carmeni isa ei lubanud ka,,ütles et KOOGILE küll ei lähe,, no ja siis ma helistasingi tagasi et ei me ikka ei tule,, siis ,ma ikka nii tahtsin minna:D hakkasin siis kaidile helistama et tulgu tema, et äkki tema ikka saab eksju.. tüüp ei võtnud vastu,, helistasin juba ardole ka et no kus kaidi on,, ütles et magab,, no siis mul oligi ei no pole midagi teha siis,.. siis mõtlesin et no kes veel oleks valmis tulema,, helistasin siis Kathreenile, ta oli nõus tulema,, siis helistasin Andréle et me ikka tuleme et tulen Kathreeni ja Sandriga.. siis ta küsis järgi et kas Sandre tohib tulla, noo tohtis eksju,, siis vahepeal carmen juba käis isa juures moosis teda, et ikka saaks minna onju,, siis oligi tingimuseks et ta on pool1 kodus,, no ja siis olimegi valmis minema,, Carmen tegi näo pähe ja läksime.. Siis kathreen helistas et ütles et ta ikka ei saa tulla, siis hakkasime kähku Carmeniga bussi peale minema.. püüdsime kaidile veel helistada, Carmen helistas lauatelefonipeale, siis saime kätte, aga no nii kiire oli juba et mingi 5 min pärast läks saunjast buss,, no ei oleks jõudnud enam. Siis läksimegi Carmeniga koos.. Läksime Jõelähtmes maha, ja hakkasime jalutama Koogi poole,, André ja Jaan tulid vastu,, nii pikalt kõndusime et me ei saanud üldse enam aru kus me oleme :D No ja lõpuks jõudsimegi siis sinna Cribi:D
Tore oli, algul veidi igav, kuna olime ju uued seal ja no ei tundnud ju kedagi nii palju et kohe jutupeale saaks, aga tore seltskond on seal,, Lihtsalt ülisõbralik.. Öeldi et alati oleme tagasi oodatud, et tulge aga, kahju et nii vara pidime ära minema, ma iseenesest oleks võinud pmt hommikuni olla vnoh ööseks oleksin saanud jääda, aga Carmen pidi pool1 kodus olema, no mis teha, teinekord siis kauem,.. Jõudin koju siis vanaema tõusis korraks üles küsis umbes et ,, miks sa koju tulid. Ma et mis mõttes, tüüp paneb et läksid ju peaole et ma ikka mõtlesin et jääd ööseks:D Noseekord siis nii..
Aaa,, ja keegi oksendas seal päris korralikult,, ma tglt saan aru sellest inimesest, ma juba ennem vaatasin et ta on kuidagi imelikult, et tal on vist väga paha,, mõistan(tean omastkäest mis tunne see on). Jaa see suitsu hais mis seal oli .. see oli ikka midagi kohutavat,, vnoh, iseenesest mulle ei hakanudki see nii vastu,, aga riided ja juuksed ja kõik haises pärast,, jätsin jope ööseks õue et see lõhn ära läheks :D Ruum oli lihtsalt totaalselt sinine, pole ime et seal paha hakkas,,
Eii aga tore oli... mulle meeldis,, ema ütles õhtul et pean pool10 kodus olema,, ja siis hommikul küsis et mis kell siis jõudsin ütlesin et 12eksju,, siis paneb et mis mõttes et kas me jõlkusime Carmeniga Kiiu vahel w,, ma et ei onju,, et me olime mujal,, siis sai pahaseks et mis mujal, ma ei tahtnud öelda ka väga, siis hakkas vinguma et kui ei ütle kus käisin et siis ei saa enam üldse kodunt välja enam :D no ja siis mainisingi et käisin Koogil,, ütlein et kutsuti, ja et siis läksime,,, et ma ennem ei teadnud kui juba Carmeni juures olin.. Aga siis rahunes maha kui ütlesin et ma ei joonud ja ei suitsetanud ega midagi :D

Aga Kaidi tõesti anna andeks, sest no ma ei tea su zeni nr'it.. ja carmen ka ei öelnud et sul teine nr on üldse. vott.. aga teinekord kindalsti lähme koos ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar