teisipäev, 19. oktoober 2010

Nii on lood, siin pool sood, minu pool on Koogi pood..

Mmm,.. see reede vist jälle Koogile.. :D See hakkab juba harjumuseks saama, Seekord on küll siuke plaan et kuidas ikka saab sinna, sest no ma lubasin kodus et ma ei lähe see nv,, aga no ikka, Tundub et ma vist ikka ei suuda,
Kodus ütlen et lähen ballile, tglt lähen bussiga Koogile. Siis vist Kristjan tuleb järgi, saan temaga Kiidu, siis helistan emale ütlen et kuule balli aftekas sa läbi just, et kas ta ei viitsiks mulle järgi tulla, Geniaalne idee eksju.. Ja krt selle balli pärast käisin ma eile extra linnas, ja nüüd ma ei lähegi sinna:D aga no pohhui, Seekord me enam kuival ei istu Carmeniga, ausõna.. :D Pean uue pealeka ostma, ma jõin selle sprite ära :D Voot,, aga ma ei tea,, äkki ikka ei lähe koogile, tglt ka, ma lubasin vanaemale ja emale ja iseendale ka et ei , ma see nv lihtsalt põhimõtte pärast ei lähe,, Linda ütles kohe et jaja,, ei lähe sa jee,, Tundub et tal on siiski õigus, eks näis siis,,
Ja, ei Reijo, sul pole õigus,, lihtsalt ei ole nii,, ei tohi olla noh.. Krt kõik arvavad juba nii.. ma ei taha seda uskuda. Aga no ma ei hakka otse küsima ka,, peaasi et asi kaugemale ei lähe,, ah nagunii ei lähe,, ma ei lase sel juhtuda, minupoolt kindel ei,, Loodan et see sõprust ei riku meil..

Ookei ma ei viitsi kirjutada rohkem, pärast veel vb, aga vaevalt, homme jälle..
Tsau Musiid;**

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar