reede, 29. oktoober 2010

No tere tibukesed,, ma siin aina nuian et ma saaks ikka Koogile minna,, tundub et ema on juba peaaegu nõus,, ainult et vanaema hakkab kindlasti vinguma.. aga no eks siis ole näha, teen väikse üllatuse siis,, :D Loodan et on meeldiv üllatus, sest no keegi veel sealt ei tea et ma tulen, kui tulen.. Seitsmese bussiga lähen kui lähen. Jaa ma jään ööseks, see ongi miks ema ei luba eriti, aga no hakkab juba meelt muutma :D ja nüüd on mingid külalised siis, ja nüüd ei saa ma emaga rääkida sellest. Jaa ma pean üksi minema sinna, Carmenit pole ju, ta on ju linnas, aga äkki on Aksel seal, loota ju võib. saatsin smsi just, küsisin kas Aksel v Reijo v keegi.. eks kohe varsti peaks vist vastus tulema..
Ta ei osanud öelda,, aga no eks siis ole näha,. nüüd ema hakkas mossitama sest Sass pani minema, ja nüüd saan mina piki päid ja jalgu,, Pean ilusti küsima veel..

Homme räägin kuidas siis õhtu kujunes.

Okei , ma praeguseks lõpetan, Tsau musid

1 kommentaar:

  1. Kaidi vaheajal kindlast kohe, kindlastiii tuled koogile eks, kindlasti! :D

    VastaKustuta