neljapäev, 14. oktoober 2010

Täna ei oska ma midagi kirjutada, ei tea mis homme saab.. Kodus ma istuda ei taha, ja kuhugi minna ka väga pole, ei tea.. Silver Silver,, no ma ei tea, see on ka võimalus, et tema juurde minna, aga ma ei tea kuidas see küll välja peaks nägema.. pole ju temaga üldse kokku saanud enam,, viimati saime kokku siis oli kõik veel hästi,.. aga no eks näis mis teen, linna ma vist siis ikkagi lähen, homme peale kooli, ema andis raha, niiet saan minna.,
Läheks kinno? Vist ei viitsi,, Niisama mingit viru chilli ka panna ei viitsi,, no ma ei tea tõesti mida teha,,, pärast ongi et istun kodus terve õhtu.. jama ju noh. Ma ei tea, ma ei tea, ma ei tea.. Tahaks kuhugi kluppi äkki,, aga no sisse ei saa ju, pole IDkaarti ka et teeks võltsid.. JAMA.. mis ma muud ikka oskan öelda.. eks siis homme päeval selgub, mis saab.. praegu tundub küll, et istun vist kodus. aga eks paistab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar