neljapäev, 7. oktoober 2010

Täna on igav msnis,, Carmen on trennis.. Kõik on kuskil ära,aga no mis teha,, ootan kedagi msni, et homse kohta täpsemalt informatsiooni saada. Tahan homset juba. Nõme on homme muidugi see, et retsimine on, ei taha nagu seda väga, aga samas see on pohhui suht.. Homme siis Kaidiga vb... Kuskil, pärapõrgus, sõnaotsesesmõttes:D

Tserno kuule, sa oma kaarti tagasi ei taha?:D No ega eriti vahet pole, aga noh,, las ta olla siis...

Kaidi, ma tahaan,, sa tead kül mida.. Ma olen viimasel ajal sulle kõike kurtnud, tavaliselt oli Carmen see kellele ma kõigest rääkisin, aga nüüd viimasel ajal räägin ma just Kaidile sellest kõigest, aga no ega Carmen teab ka enamus asju siiski,
Mis siis veel, aa ma pole oma uuest arvutist veel kirjutanudki,, igatahes roosa arvuti ostsin, selline seest valge ja kaas on roosa.. täpselt mulle.. pole veel pilte teinud, eks mingipäev saab neid ka.
Mõnega on vähe segased lood, ei saa täpselt aru kes, mida, kuidas mõtleb, arvab.. loodan et ei ole nii nagu teistele tundub, mina ei saa üldse aru mis toimub:DEks siis ole näha

Ja sa Tserno, ära tee nii otseseid vihjeid.. Varsti teavad muidu kõik kuidas on..

Jaa, ma tahan seda raamatut, mida Kai meile luges,, seal on nii head, sügavamõttelised jutud,, jõuludeks kui mitte ennem, kindlasti ostan selle omale.
Vott,, hetkel pole rohkem ideid mida kirjutada. Praeguseks kõik, TSaukii;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar