reede, 22. oktoober 2010

Vaheaeg.

Varsti Koogile, pärast Sveni isaga vkellegai, Kussa, Aftekale, ja sealt siis kes teab millal koju :D
Ema ütles umbes et no ise tead millal tuled,
Mina oleks muidugi parema meelega Koogile kauemaks jäänud, aga no Carmenil on omad soovid ju. Tahab nii väga aftekale minna siis okei, ma vist üksi ka sinna jääda ei taha, eks siis ole näha, Oleneb milliseks pidu kujuneb, milline seltskond on jne jne.
Aga ja, ma ei tea kuidas ma koju saan,

Lund sajab, palju palju, ilus on, aga õhtuks võiks järgi jääda, varsti saab suusatada, kui nii edasi läheb. Lähen kohe ema juurde, teeb mingi soengu vb, lähen ju ikkagi "Ballile" :D
Jaa mu jope lõhnab nii hästi(veel)peale tänast õhtut enam mitte ilmselt..
Okei kass tahab süüa saada, lõpetan praeguseks, Homme siis räägin muljetest, kuidas peod olid:D
Tsaumiauu;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar