pühapäev, 14. november 2010

BoraBora II

Mu mõte on täna terve päeva Prantsuse Polüneesia juures.
Ja enam pole ma nii Bora Bora's kinni, nüüd vaatan ma asja juba natuke laiemalt.
Olen terve päeva lugenud igast artikleid nende saarte kohta ja pilte vaadanud.
Lihtsalt fantastiline.
Ma tahan sinna,, Lihtsalt tahan.
Paljud teavad vb et ma olen öelnud et mina Eestist ära ei koli.
aga..
Kui kolin siis sinna, ainult sinna. paariks aastaks, ja siis tagasi. ma usun et mu süda jääks sinna maha siis,, aga kül ma sellega hakkama saan.
Milline võrratu elu seal on. Väga kallis küll, aga tõesti võrratu..
Mul pole lihtsalt sõnu sellejaoks. Absoluutselt.
Tõesti mu süda tilgub verd juba praegu ei ma sinna kohe minna ei saa.
See on kauge tulevik.
Aga ma tõesti võtan kasvõi pangalaenu et sinna saada.
Ma armastan neid majakesi. Nagu reaalselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar