neljapäev, 11. november 2010


Pole kohe mitu päeva kirjutanud.. pole aega leidnud.
Mul on mingi kahtlane väsimus, tõesti kahtlane, aga tänast päeva alustasin ühe kange kohviga(tavaliselt ma kohvi üldse ei joo)..
Ja praegu on Kunstiajaloo tund, mingi uusbabüloonia teema on,
Ja CS on mul jälle tänaseks õppimata. no ei viitsinud lihtsalt,
oleks heameelega üldse koju jäänud täna, aga no miks mitte, oleks võinud. oleks CS'i tööst ka pääsenu
d, mõneks ajaks. Nüüd hakkame mingit Paabeli torni tegema :S
Mitte sittagi pole tunnis teha, mõtetu. msnis ka pole kedagi, Carmen magab pool päeva raudselt,
Ja ma juba nii ootan reedet,, tuleb mõnus hubane õhtu, kui ma just linna ei lähe, aga ma arvan et ei.. Vähemalt Koogile ei lähe, see on kindel, järgmine reede ka mitte ilmselt, siis on see teater ja peale seda küll ei viitsi, Niiet Carmen " EI " ..
Teate, ma ootan jõule, tõsiselt, selline
jõulumeeleolu on juba, eriti kui vahepeal veidi lund sajab..
Päkapikud hakkavad käima varsti :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar