pühapäev, 7. november 2010

Pole pealkirja

Pole kaua aega kirjutanud, põhjus selles et reede hommikul kui ärkasin oli mu koer surnud.
Õhtul läksin ma Koogile,
Koogist niipalju et polnud just kõige toredam reede,
Aga Jürgen parandas asja, tore oli temega, kõige parem osa reedest oligi see Kosta kõndimine,
Hea vestluspartner aitab alati;) Samas sain ka veidi õhku, tundsin end vabalt,.
Sry Carmen ja Sten, et teid niimoodi üle lasin, aga ma tõesti tahtsin Kosta jääda, teinekord siis, eksju Jürgen,
Nüüd jääb mitu nädalat vahele, ma ei lähe Koogile, Niiet carmen , ära hakka mulle rääkima et kuule lähme järgmine reede Koogile, Kindlasti ei,
ma lihtsalt ei taha, selleks korraks sai isu otsa. Emale ja vanaemal on kindlasti hea meel:D

Eile siis,käisin onu snp'l ja põrast veel Hinge snp'l ja siis onu snp'le tagasi:D kui tagasi jõudsin siis onu magas jjuba,, keset suuretoa pärandat, enamus külalisi olid ära läinud Jaanus , Jaanika ja Joonas olis kohal veel,, siis rääkisime juttu ja need panid ka minema, siis rääkisin carmeniga veel ja läksin koju magama.

Täna hommikul ärkasin sellepeale, et Sass helistas et ma ruttu nende juurde läheks, et ta kutsus emale kiirabi, et kui ta haiglasse viiakase siiis ma jääks lapsega, siis me Jan'iga kihutasime kohale(jääknähtudega nagu ta oli). ja siis tõime elerini meile, ema jäi sassiga sinna,
lõpuks teda ei viidudki ära, elerin ikka veel siin..
Nüüd ma siis istungi arvutis, lahendan probleeme, kirjutan lause korraga siia, sest rohkem pole aega:D
Igatahes ja, ma magan jälle laias voodis, vnoh, tegin lõpuks diivani lahti:D nüüd on palju ruumi, isegi mõmmi mahub voodisse nüüd,, Mu kallis mõmmi..
te ei kujuta ettegi kui hästi ma täna öösel magasin,

Ma pean hakkama õppima varsti,, pean kirjandi ära kirjutama, siis inkut õppima, siiis majandust veidi ,, mhh,, matat peaks ka vist,, aga ma vist ei viiitsi midagi õppida,,
teen kirjandi ära ja aitab küll.

Ja ma olen viimaste päevadega niii palju koooki söönud,, reedel ema snp'l, laup, Hinge snp'l ja täna Jan'i snp'l ,, tüüp pani veel pool kooki kaasa meile, niiet varsti lähen võtan veel ühe tüki, :D
Aga trenni peab minema:D niiet Kaidi, mis päev läheme??:D
Aga eii, tglt võiks linna trenni minna? Jürgen?? :D lähme??
Ei tglt ka,

mul on tunne et ma homme ei lähe kooli, tglt ka, miks ma peaks,
kahju et neid vabu päevi ei saa enam, :(
Aga ma arvan et võiks koju jääda, kui vanaema läheb bussiga hommikul, st, et pole kodus kui, ma ärakan, siis jään koju:D vott, otsustatud,

Ja mul on jälle uni, pole sittagi teha,

Ja ma polegi veel maininud et õues on mõnus lumi,, hommikul ärkasin ja õu oli valge,
Iluus.

Aga okkei ma lõpetan praeguseks, muidu tuleb liiga pikkk postitus,, kirjavigu on ka palju, niiet vabandan slp:)

Tsau musiid;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar