kolmapäev, 29. detsember 2010

A: "Ära jää magama" B: "No võta püksid ära siis"

Hollywoodis käik oli põnev..  sellesuhtes et ma sinna ei jõudnudki,,
Sellegi poolest oli mu õhtu väga tore,, aitäh sulle selle eest ;)
Vaatasime mingit filmi,, aga kui ma nüüd päris aus olen siis ma ei saanud sellest mitte midagi aru,, mõtted olid mujal vist,,  mingi röövi teema oli,,

Hommikul kui ärkasin, siis no telefon oli vastamata kõnedest umbes,, kõik aina helistasid,, Ilge jama tuli sellest linnaskäigust,,  vanaema tahab mu ema juurde elama saata,,  Ikka ilgelt pahane oli,,   kõik slp et Carmen pidi täna vanaisa juurde minema,. aga no mis teha,, mis tehtud see tehtud,  Järgmine nädal ma usun et ma pean kodus olema.  Aga no ma püüan nv'l hästi tubli olla, teen midagi kasulikku ja,, äkki siis ikka saab,, hommegi on plaanis suur koristus teha, püüan oma plaanid ka täita. :)
öösel ma suurt midagi magada ei saanud,, aga mõnel teisel oli küll ikka vägev uni

Ja mu õde on parajalt pöördes mu kõrval siin,, (jäi täna ööseks meile)
Võtab mul kätega peast kinni(põskedest) ja ütlen "Nunnu kuule"  ja siis naerab,  no mis seal on naljakat..
Aga noh jh,, pean tunnistama et ma naeran samuti,, aga no pigem sellepärast et tema naerab nii tobeda asjapeale,, ja nüüd ronis mulle kukile,, (oleme voodis)
Mul on vahest ikka päris hea meel et ta lugeda ega midagi ei oska,, muidu peaks kõik mida arvutis teen varjama ju,,  et ta ette ei kannaks,,  see selleks.

Peab nüüd hakkama magama jääma,, vanaema nõuab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar