esmaspäev, 6. detsember 2010

...

My world

 Oii mis kõik täna juhtus :D no algul läksin linna, mingi veerand9 olin seal, siis ootasin Gokart'is., siis kell 10 tuli buss, läksin Lasnamäe Medicum'i juurde, läksin arsti juurde, tund aega ootasin uksetaga, sest mingit arsti polnud, ja minu arstil oli seetõttu topelt ajad,, tore onju,, tegin omale telefoniarvet, :D
Nii siis sain sisse, lõpuks,  siis dr. Kalkun hakkas mu kõhtu rullima :D valus oli rsk, küll pressis. Aga tore arst oli, sain hunniku pilte oma kõhu sisemaailmast . .   Rase pole nagu ta ütles, naljatas seal, ma nii ehmatasin ära, sest ta rääkis nii vaikselt et ma ei kuulnud hästi kuulsin  "Rase pole" mina seda pole algul ei kuulnud .. siis vaaatasin ehmunult et midaa,, siis ütles et ei ole.. siis ohkasin sügavalt.. millepeale arst naeris jälle:D
Igatahes arst ütles et kõik on korras pmt, aga et ma KINDLASTI läheks günekoloogi juurde, et too mu munasarjad üle vaataks. Eks siis peab minema.
No siis tulin haiglast ära,
olin haiglajuures et lähen bussi peale
järsku mingi mees tuleb (roosa) roos käes et palun  (mingi 20-25)  ja siis astub sammu eemale,ma et nagu mis?? siis ütleb et eieie see on niisama, et kas meeldib, siis ma et ja täitsa kena ju,
natukese ajapärast astus ligi jälle, ja hakkas rääkima
ütles et on 5päeva järjest joonud lihtsalt
küsis mult et milline on hea hotell tallinnas, et ta tahaks magada
siis küsis et kuhu sõidan, ütlesin et kesklinna, et lähen sõbra juurde
siis ta et okei, ta tuleb siis ka, sama bussiga
ma et okei,, siis iga natukese ajatagant küsis et ega ta mind ei häiri., ma ei ei eksju, ei julgenud öelda ka et kuule tõmba minema, ta oli venelane,, mingi vladiimir
vms
ja siis jõi rummi, terve pudel oli, tegi lahti, pakkus ilusti ja, siis ütleb et see niii sitt et ta ei taha, et ta ikka tahaks viina,, tahtis rummi mulle anda, et joo ise, et võta endale
aga siis ma ütlesin et eiei et ma ei soovi,,
siis seal kõrval oli kiosk,
küsis et no mis sa tahaks siit  et ma ostan sulle,
vali ükskõik mida
ma et eieie, pole vaja
õudne,,
siis tulime bussipealt maha foorumi ees, siis järsku astub täiega ligi, ja kallistab
ma ei mis nüüd siis,, ütleb et ei ma niisama
aga okei, ma siis otsin voodit omale
ja kõndis minema
---Vedas sain lahti---
Aa vahepeal pakkus oma numbrit ka mulle:D

Ja ma ei saa mainimata jätta, et haiglas polnud mitte ühtegi eestlast, no mitt eühtegi,.. kõik patisendid olid venelased, Kalkun oli ainuke eestlane keda ma nägin..  Sellepeale muidugi Silver küsis kohe et kas ma olen mingis Kopli traumapunktis?   aga tõesti mingi kopli tunne tuli  :D  

Ja jälle ma tulin lillega koju..   Ema naeris täiega, küsis et kas Jaan oli ka linnas w..  sisi rääkisin talle nau kõik on...  Kusjuures Indrek küsis täpselt seda sama, kui bussis juttu rääkisime.  
Sain oma passi ja ID-kaardi tehtud. nüüd 2nädalapärast peaks tulema. Loodan et tuleb enne 28ndat, siis saab ikka Hollywoodi minna :D  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar