reede, 10. detsember 2010

Aбсолютно нереалистичным

 See on täiesti ebareaalne,, kuidas saab selline torm olla,, meil kõik aknad uksed kõik lund täis.. midagi ei näe.. :) uskumatu.  Käisin just lund rookimas et vanaema autoni saaks, kell 5 käis lumesahk, lükkas tee puhtaks.  Vanaema , Jana ja onu, täis taunid, ikka lähevad tööle,  jumalküll, kõik liiklus ja kõik kõik seisab. ei tea kas see auto saama kujuga tagasi jõuab.  Loodan et nad nüüd kohe keeravad otsa ringi ja tulevad tagasi.
mu ema ei saanud toast välja, neil käib uks väljapoole lahti, ja vall oli üksetaga :D  suure pressimisega siiski said lahti ukse.
Mis ma siis täna teen, üksi kodus., ja kui nüüd elekter ka ära peaks minema, siis ma küll lähen välja, jalutan ema juurde. seal rohkem rahvast.  äämm, mis veel. Loodame et läheb varsti üle see ilm. võiks ju.
Mul kassid kõik väljas, ei tea kus need on,.. hommikul vabatahtlikult läksid välja, ei tea mis neile sisse läks.
Tegelikult on see Monika jumala vinge,  jälle midagi uut, see olukord on lihtsalt nii naljakas.
see oleks muidugi võinud olla mingi esmasp. teisip.
värske info: nad on juba jõelähtmes,  vahepeal tuisutõttu pole midagi näha, tuleb auto kinni pidada..  aga ja, sinnani nad jõudsid igatahes.
Ja mu Lumekassid tulid ka tuppa tagasi.
Niiet nüüd tuleb suur tass teed teha, tuleb üks hubane päev. :)

Pärast kirjutan kindlasti veel, praegu kõik ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar