neljapäev, 2. detsember 2010

Blokker isiklikult. ;)

Õh, ja kas ma tõesti istun terve nv kodus? I don't think so. Ei taha ei taha ei taha..

Et mis homme saab? mdea, peaks vist ikka kooli minema, aga mdea, ma ei viitsi üldse. Nõme mõtetu. ma ei oska muusika tööd, bioloogia on ka mingi pede aine,. ja no mata see on muidugi lihtne, sellega probleeme ei teki. aga jh see mussa ja bio.  Õudus, täielik.  
Mdea mdea mdea.
Hommikul vaatan, kas viitsin, ma ei kujuta ette et mis moodi ma seda muusikat järgi teen, laseb mulle uuesti neid w?  
ja füüsikat pean millalgi järgi minema tegema ka,, ma muidugi ei tea millal, järgmine nädal, siis kui meie neeger tagasi tuleb. teisip. lähen veel matat ka tegema. oh mdea. 

Ja ma olen hakanud inimesi väga palju usaldama, loodan et hiljem seda ei kahetse.
Eksju Karl.
eks näis. ma ei oska midagi kirjutada ka. nõme.

Ja ma olen eilse pärast väga õnnelik. üks oluline inimene mu elus, naases mu ellu. Aitäh sulle!;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar