laupäev, 25. detsember 2010

The Bodyguard

Ma olin varem nii elevil jõulude pärast, nii ootasin neid,, ja nüüd?? 
No kõik see tunne on läinud,, mitte midagi pole järgi. 
Lihtsalt passisin onu juures, tuju oli null.
Okei on seda mõjutavaid asjaolusid,, nimelt väike tüli ole ennem Kuldariga,  aga no mdea, ikkagi.. 
Meil lihtsalt on koguaeg mingi probleem,, asi on minus ilmselt, olen liiga pealetükkiv,,  vmdea ka.  igatahes jh, mingi tüli oli.. ja see võttis tuju ära. vot..

Ma lihtsalt armastan seda filmi ülekõige.  
Ainuke hea asi oli et telekast tuli mu Lemmikfilm - Ihukaitsja. Ma olen seda juba vähemalt 7korda näinud, aga ma lihtsalt armastan seda. Ja järjekordselt, nagu alati suutsin ma vesistama hakata,,   onu inises kõrval et mida ma vesistan kui seda nii palju näinud olen, et kuidas see mind ikka ja jälle nutma ajab,, aga no näe ajab,, lihtsalt niii südamelähedane on see..  Seda võin ma alati, igal ajal, iga tujuga, ja ükskõik kellega vaadata.

Mu kõht valutab juba sellest jõulu söömast.. mis sellest et me et teinud midagi süüa ja eriti ei söönud.. kõik olid päri et pole mõtet mingit söömaorgiat korraldada..  viga, mille pärast mu kõht valutab, on selles et ma sõin terve kausitäie küüslauguleibasid.isetehtuid, head olid,, aga mdea, eks nendest hakkas kõht valutama.  ma arvan vähemalt.
Ja mdea, mitte kedagi pole msnis enam, ilge jama,. carmenil ka isa tõmbas interneti välja lihtsalt :D  no ja osad on veel perega v sõpradega v kellega iganes kuskil väljas.

Mina ka jään nüüd kohe tuttu :)
Niiet head ööd teile;)   Ja jätkuvalt häid jõule ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar