reede, 10. detsember 2010

Moonika moonika ja moonid, mooniga moonika tuult kroonib, krooniv laps kuningaks just tumma tuule By.Tõnis Mägi

Talve tulles, talve tulles, sünnib muinasjutt, elustub siis täpselt iga päkapiku jutt..
Tõesti see mis väljas toimub tundub kui muinasjutt. Paljude meelest kui õudusfilm, kuid minujaoks muinasjutt. Kõik on nii ilus, lund on palju.. ma ei saa aru miks kõik sellepärast virisevad, okei, ma saan aru et liiklus ja kõik on häiritud, aga vahet pole ju, üks päev, see ei tee midagi ju.,.
Mina olen igatahes õnnelik, mulle meeldib see kõik.  Olen rahul..


Ja jällegi pean ma ütlema et ma olen õnnelik, sest veel üks oluline inimene tuli mu ellu tagasi...
 Aitäh sulle selle eest. ;)
Ma pole enam ammu nii õnnelik olnud, oli mis oli, edasi läheb kõik paremuse poole :)
Nüüd justkui oleks kõik olemas, Kõik olulised inimesed on olemas..  Noh jh, üks on veel puudu, et kõik võiks täiuslik olla,  aga alati ei saagi kõik täiuslik olla :) niiet ma ei kurda.

 Oioii, ma magasin vahepeal, aga no pole ime, see lumes sumpamine väsitab :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar