pühapäev, 5. detsember 2010

Nintendo

juudas. ma magasin täna kella kolmeni:D normaalne, ma imestan et mind äratama ei tuldud :D  aga no ma olen täna täielik sant ka, mul on isegi praegu kirjutada valus, parem käsi nagu halvatud :D
Kõik see Wii'st..
Nimelt Jan ostis reedel omale wii ja ma läksin temajuurde, ja siiis oligi nii et me mängisime seda seal 7mest küni 1ni:D normaalne eksole, aeg läks nagu lennates, tegelikult läksin ma ainult korraks ta juurde, ainult internetti tooma:D aga jhh 6h pole paha.     Ja siis hommikul,, mingi 11 ajal kui tõusin, läksin uuesti nende juurde, need juba ammu mängisid seal:D ja siis ma ka kohe,. panime bowlingut, vahepeal kui teised ära väsisid siis lasin üksi vehklemist ja poksi, tennist ka..  ja see kõik oligi surm.. seekord mängisin 7h järjest.. ja siis läkein koju mingi 6 ajal, et no olen natuke arvuti ja siis magama varakult ära,, ja mis te arvate mis kell ma magama sain??:D  kell oli vist umbes 2 aga no pole viga.. täna magasin välja vähemalt. 13h pole paha.. 
Ja nüüd ma olen jälle üksi kodus, kõik panid minema, vanaema, ema, õde ja sass läksid ujuma, oleks ka pidanud minema oma krooli harjutama, aga ma olen veidi tõbine, ei hakka riskeerima :D

Praegu pole vist rohkem millestki kirjutada, vb hiljem torkab midagi pähe.
Tsutsufreii ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar