kolmapäev, 15. detsember 2010

Teisipäev

Eile siis, läksin peale kooli linna,, Käisin passil ja IDkaardil järgi.. peale seda saime Silver'iga kokku, Käisime neid põhjapõtru vanalinnas vaatamas, siis läksime mingisse kohta, jõime hõõgveini ja jutustasime ja,, siis hakkasime kunstiakadeemia juurde minema,, ja seal krdi viru ja vanalinna vahel see suur ülekäigurada,, ma kukkusin seal,, nii krdi libe oli,,  lõpuks jõudsin järeldusele et asi oli mu saabastes, oleks pidanu tossudega minema, poleks pooltki nii libe olnud.. no ja siis läksingi bussipeale,, ja no ta ei tahtnud mind bussipeale lasta,, on tüüp noh,, tahtis et linna jääksin, et oleks veel kinno läinud jne jne,, (graafikus oli vabapäev ilmselt) nii ja kui ma koju jõudsin, ja hakkasin magama minema,,siis ma avastasin et millegi pärast on mu tel. kell tund aega maas,, ja siis jõudis pärale et seda see Silver mu tel. tegigi,, keeras mu kella et ma vaataks et no aega on bussini,, ja siis niimoodi jääks maha,,   tore tore:D aga näe,, ei läinud läbi,, aga teinekord jään linna,  
See pilt siis ka eilselt,(silveri tehtud, minu telefoniga, slp ka nii halb kvaliteet(okei, olematu kvaliteet)).
Niiet kui mitte enne siis 13.veeb kindlasti lähen linna temaga kokku saama, siis ma pidingi kauemaks jääma ka..
Ja TRA.,  tüüp valetas mulle,, siis kui tutvusime, see oli 23.jaan,, kohe peale minu snp'a ja siis küsisin et millal temal snp on,, ta ütles et 3.märts,, ma siis muidugi ei unustanud ära,, soovisin talle 3.märts õnne,, ja kui küsisin  et tel. kalendrisse märkida, et mis kuupäev see siis oligi,,  siis tüüp ütleb et 12.jaanuar..  No wtff .. Tra .. naeris ja ütles et nii tore oli kui ma talle 3.märts õnne soovisin,, õhh,, SITAPEA :D reaalselt,, nii närvi ajas.. (ajab siiani) tra.

Täna oli mõtetu päev,, esimene tund jäi ära, siis oli kaks majandust, mata, kaks joonestamist, arvuti, psühho ja vsjo,, koju ära,, käisin ema juurest veel läbi, vaatasin õe üle,,   tüüp on mingil eri toitumisel nüüd,, piima tooteid ei tohi,, sööb põhimõtteliselt ainult Tuc'i küpsiseid :D  aga muidu kõik täitsa okei..
Homme jälle kooli, mul kõik õppimata, lähen kohe varsti magama siis on hea tõusta..

Ma ei saa ka mainimata jätta, et ma läksin eile kell 11 magama,, uskumatu, minu jaoks on see väga harv juhus., aga mul lihtsalt polnud netti,, no ja Silver väsitas ära ka :D
Tsau Tänaseks,, ma tuttu ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar