laupäev, 8. jaanuar 2011

Lihtsalt täiesti suvalised, seosetud pildid




 Nagu mõned teavad, siis ma olen täielikult "Videviku saga" lainel. Reaalselt nagu. Ma pole varem selle vastu huvi tundnud, aga kuna esimene osa oli just hiljuti telekast, siis ma vaatasin seda. Ja ma lihtsalt armusin sellesse,  Nüüd ma tean miks sellest filmist inimesed hulluses on. Mina olen nüüd. Olen vägagi ajast maha jäänud sellega. aga vahet pole, mina leidsin selle endajaoks alles nüüd. Ja see ongi tähtis.
Ma tahan juba neljandat osa näha.. ma olen viimase kolme nelja päeva jooksul igapäev vähemalt üheosa ära vaadanud, mõnipäev isegi kaks.  ja mul on tunne et ma kohe panen jälle ühe mängima. mulle lihtsalt meeldib. Ma tean et see sündmustik seal filmis on nii ebareaalne, aga mulle meeldibki unistada võimatutest asjadest. Päriselus võiks olla ka mingid vampiirid. ja sellised libahundid. Oii kuidas mulle meeldib. Kui ma oleks Bella, siis ma tahaks ka kindlasti saada vampiiriks. Jumala lahe oleks. Vanaema ütles sellepeale:"fuii sa tahad verd juua w"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar