pühapäev, 23. jaanuar 2011

Ma ei tea kuidas teil, aga minul oli tore :)

mul on juba mitu mitu mitu tundi see siin lahti, ja ma ei oska mitte midagi kirjutada,, pole mõtteid,,
sünnipäevast ei hakka ma midagi kirjutama,,  kõik on juba kirjutanud sellest,, ja enamus mu blogi lugejaid oli kohapeal,, niiet pole mõtet,..

Siuksed TANTSULÕVID olid kokku vajunud,, selleks ajaks kui enamus magasid,,  
Korraks said tagumiku kuhugi potsatada et jalga puhata kui juba tuldi kutsuti tantsima :D 

Ja Aksel houmii,, MIDA SA MU KASSIGA TEGID???  nüüd ta ainutl nühibki koguaeg,,  voodis rahulikult olla ei saa,,,,  tüüp lihtsalt nii kiimas nüüd koguaeg,, AKSEEELLL; krt: :D  

Ja Elisabeth(Elerin) igatseb ka sind Aksii,, tundub et meeldid vist kõigile,,
Aljooša ja Elerini südame oled igatahes võitnud :P

Õhtu esimese äravajuja tiitel kuulub Aksel Kruusing'ule  Aplauus..



Ja ei oskagi nagu midagi öelda rohkem. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar