neljapäev, 13. jaanuar 2011

Miks ma alati kõik nii perse keeran..  Kõik läheb perse..
Üritad nagu olla tore ja hea, ja midagi luua,,, midagi ilusat,toredat, püsivat.. Ja alati sellega suudan ma kõik perse keerata..  Ma ei taha ju nii,, ma ei tee seda meelega..  Kõik räägivad et ma tujutsen ja norin tüli koguaeg.. No andke andeks. Ju ma siis olen nii EGO  et kõik peab minu tahtmise järgi olema. Kui mulle ei meeldi mingi olukord siis ma püüangi oma tahtmist läbi suruda,, ja see tekitab probleeme,, ma tean seda,, aga ma ei oska midagi selle parandamiseks ette võtta.

Anna mulle andeks,,  ma ei tee seda meelega,, loodan et mõistad!! :)


Ma ei taha sinuga tülitsed, palun klaarime asjad ära. ja püüame mõlemad olla vastutulelikud,
Sina ei aja oma pohhuismi ja mina püüan vähem tujutseda. Diil?
Ja loodan et tuled maale :)  Ma ei küsi seda sult enam, see jääb su enda südametunnistusele,, siis on näha kui tähtis ma olen sulle.


Teised aga,, vabandust et ma pole ammu kirjutanud,, pole aega olnud,, ja mõtteid napib.
Sünnipäeva tahan, sellest tuleb vägev pidu,, loodetavasti. Kui ära ei jää vmidagi. Ja Jan koju ei vaju õhtul.
Eks ole näha, Siis püüan Kaidi, Aksli ja Agapuu soovile vastu tulla,, ja sauna teha :D  Kaidi teine nimi on saunahull. reaalselt nagu..  Ei möödu päeva kui ta ei räägi, kuidas ta ikkka nii väga tahaks minujuures sauna minna. :D  No ikka juhtub.,. Ja teisipäevase saunaskäiguüle oli ta ka niiõnneli,, et ma ole vähemalt 5-6 korda seda kuulnud et ta käis saunas ja see oli niii hea..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar