pühapäev, 23. jaanuar 2011

Sest Silveriga veedetud aeg oli võrratu.

Ma ei saa mainimata jätta, et täna õhtul saab meil Silveriga aasta tutvust.. :)
Seepärast tahaks ka aasta tagasi keerata (eelmises postituses mainisin).
See algus oli tore, tõeliselt tore,,  see sebimis aeg oligi kõige parem, ei läinud vist päevagi mööda kui me ei rääkinud,, See oli võrratu aeg,.. Tahan tagasi seda..
Aga ma teen edusamme, sest täna(võib öelda et esimest korda) mõtlen ma Silveri peale ilma et mu ainsaks küsimuseks oleks MIKS??
Siis ma naljatasingi et mingi alateadvuse värk et aasta ja siis on kõik hästi,, kuigi ma muidugi igatsen seda kõike tagasi,, aga enam mitte nii,, vähemalt täna mitte.  Mul on südamest hea meel et mul pole enam meie msni logi alles,, ma muidu ainult seda olekski lugenud koguaeg,. ja kassiks siiani.
Kõik oli niiii ilus.. mdea.. mul pole sõnu..

Aga see on möödas, ja ma ei nuta seda enam taga,, vb sellepärast et on uued huvid tekkinud vahepeal,, kuigi alles ma tahtsin teda tagasi.. mdea.
Igatahes ma täna ma olen õnnelik temale mõeldes:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar