laupäev, 12. veebruar 2011

12.veebruar 2011

Horoskoop:Sulle võib alata raju periood, mille tõttu satud mitme nurgaga inimsuhetesse. Sul ei ole ülevaadet, millises nurgas oled ja kas peaksid midagi muutma.


Nii alustades siis 11.veebruarist .  Läksime reedel koolist viimasest tunnist ära, Lindaga. Läksime Hobujaama, saime Romet'iga kokku. siis seiklesime Jeti jäähalli. Uisutasime ilusti, mul isegi tuli ime kombel päris hästi välja(minu kohta). Aaga kukkusin ühe korra, niiet  mul põlved reaalselt pekkis nüüd. 
Mõlemal põlvel selline.
Siis peale uisutamist jättis Romet meid maha, me läksime ülemistesse, ma kosmeetiku juurde, siis läksime poodi, minguks kellaks kobisime Virru,, siis helistasin Muskale, et saaks kokku siis,,  tüübid sättisid ennast mdea pool h vist,,  ja Linda ei näinudki neid,, nõme. Sain siis kokku nendega lõpuks,, siis siirdusime Rocca al Mare'sse, ostsime mahla ja siis Ermo poole juba,. Hakkasime filme vaatama, terve öö vaatasime filme,, mdea 1-2h magasime kokkuvõtteks vist.  Hiljem tuli räme uni peale, aga tablett päästis mu,.. Aga no koju sõites magasin ma bussis mingi 1h, oleks äärepealt peatuse maha maganud.




Nüüd ma siis leiutan siin et mis seis on,, Kus krt ma tean mis toimub, kahtlane tunne on,, mdea miks. Laup. kõik pidutsevad, ja mina pean jälle kodus istuma. Aga no eile oli see eest Supper. Mulle väga meeldis, loodan et see viimaseks korraks ei jää. 
24-27.pikk nv. Mina olen kindlasti mingi päev linnas, emaga rääkisin ka juba,, lubas,, aga no seda ööseks jäämise asja peab veel kuidagi vaatama,, aga eks kuidagi ikka saab ma usun.
Tahaks väga juba. Miss u so much.
Ja Linda, sinuga me veel vaatame seda tuleviku asja.  Ei killi midagi mind. Halasta mu peale. 


Igatahes merkuu. läheb tuttu prg. Uni tuleb. Saab pikalt magada siis ka. Teen eelmise öö tasa. 
Ilusaid unenägusid ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar