teisipäev, 1. veebruar 2011

I bet you don’t remember half the things I’ll never forget.

 Mul pole kirjutada midagi teile.
Okei, rääkida oleks palju, aga see pole blogi teema.

Jaanika, tead, mina armastan sind ka.. 
Ja tead mul on sinust sama kopp ees kui sinul minust, meie tunded on vastasikused ;)
Aga no ma sind päris ei vihka, nagu sina mind. Niiet päris samad tunded pole. A, peaaegu.
 Kann ich Dich nicht zurückhalten, spring ich mit Dir.

Uskuge v ei, aga mul on kõik õpitud. Okei, saksa keel on niijanaa,, aa muidu küll.

Saavutus.
 Nii, Linda, millal me uisutama läheme?
Silver, Millal kinno läheme?
Carmen, millal Tartusse tripime?
Kaidi, lähme su neid narkootikume vaatama? :D
Mm, Marken'iga pidin kokku saama millalgi?!
Siis,, Kenno tahtis kokku saada?!
Erik, ootab järge?! :D
Mm, Riho tahtis ka kokku saada, aga mdea kus ta on nüüd ?!
on veel kedagi?

Üks inimene on,,aga temaga pole midagi kokku lepitud, temaga tahaks ma ise kokku saada :)  (nimesi me ei nimeta)


 Jaan, anna andeks, aga nii on parem.
Ma ei oska midagi lisada.
Sa tead põhjuseid.
No matter how sick she is or how bad she’s looking at the moment, you still see her as the most beautiful person in the world. And if you’re really in love, you don’t care about all the other girls that are standing in line for you. You don’t want another night with any person. You just want her!






Parem olla kristall ja puruneda, kui lebada kogu elu telliskivina müüri sees.
 Inimene elab nii kaua, kuni ta elab meie mälestustes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar