reede, 25. veebruar 2011

Nädalavahetus nädalavahetuse järel.

Aksel tegi pilte ujulas täna. Oma uue telefoniga, okei mis uus see ikka on enam.  
Amm, mingi mees, käis poolpaljalt ringi seal. unustas et seal on teised inimesed ka.

Tõsine mees. 
Friends forever.

Mihkli naljad. 

Positiivne.
Täna polnud Lindat koolis. Masendav. Ja just täna kui oleks olnud palju rääkida :D  Aga no Carmen pidi mind kuulama seeeest, Andesta mulle. et sind terve päeva selle jutuga tüütasin :D aga nohh.
Täna oli nii esmaspäeva tunne, et nagu nv oleks juba olnud ja nüüd algab uus nädal. aga täna reede:S mdea,mul kõik segi.
Prg ma siin istun räägin Jaaniga juttu, polegi kedagi teist siin. Vanaema magab juba pooleldi, õde jälle siin. Jutustavad seal voodis.
Mul on telefonide akud tühjad, ja mul on ainult üks pistiku pesa vaba siin arvuti juures :D niiet ma lean korda mööda neid, natuke üht ja natuke teist ja siis jälle ühte natuke ja... :D
Tahaks magama minna, aga ma pean vist Markenit ootama, peaks helistama küsima millal ta tuleb, aga no ei taha segada ka teda.
Ta käis täna Haapsalus oma vanaema juures, kes töötab kuskil internaat koolis,, ja siis nad annetasid ta venna väikseks jäänud riided ühele poisile kelle riided põlesid sinna lastekodusse sisse. Armas tegu minumeelest :)
Ma peaks raamatut lugema veidi millalgi... Ja mul on veel suurepärane uudis,, Mu Füüsika Arvestus Tuleb 2. okei, loodan parimat ja et muffil on hea tuju,, siis ta paneb äkki ikka kolme. Mdea Jürgen igatahes  arvas et see pole 2. eks näis siis.Jube. ma pean hakkama korralikult õppima nüüd.  Luban endalt. Marken, sina ka vaata et ma õpiks. Teeks koduseid töid ja värkki.  Pean eraelu ja kooli lahus hoidma, ei saa lasta poistel pead segi lüüa. Prg on sellekohapealt okei, aga no mdea, hinded on ikkagi perses. Nõme on kõik.
Mul on veel niipalju askju järgi teha. Muusikas on kaks ühte:S ja meeidas kaks hüüumärki. need peaks ära tegema,, aga mul on nende jaoks kellegi vihikuid vaja :S  Psühholoogia kt pean järgi tegema veel.  õh ,, õudne. ma ei tohi puududa enam nii palju.  Aga no mdea, keegi ei motiveeri ka mind õppima, õpetajatest on mõtetu rääkida, aga kodus ka noh,, kõigil nii pohhui, ainult vinguvad et ma msnis olen koguaeg aga et mis hinded on see on nagu pohhui.  Tra mul on ka pohhui nii ju.  Igatahes. Ma pean ise ennast käsile võtma, muud moodi ei saa lihtsalt.
Ma juba ootan millal saaks jälle linna minna, saab kodust eemal olla. V siis vaheaeg võiks tulla.. ma ei tea mis ma siis teen, aga kodus ma ei ole. ema õnneks saab aru ka et ma ei taha kodus olla ja et Markeniga võiks rohkem olla. Õnneks lubab. Vanaema võiks ka selle arusaamani jõuda.
Ma olen mitu tundi juba seda postitust kirjutanud.. ma ei viitsi enam. lähen magama ära vist kohe. saadan smsi ja sellest vastusest oleneb siis kas lähen v ei.kohe saab näha.
Vahepeal kirjutan veel sellest kuidas ma magasin eile. Läksin pool4 korraks voodisse et pikutan ainult veidi, riietega läksin veel.. nii siis mingi kell helistas onu, tahtis vanaemaga rääkida, viisin siis telefoni,, värisesin ta voodi kõrval nii uni oli,, ja külm ja.. siis rääkis ära,, läksin voodisse tagasi, ja ma magasin momentaalselt . see vahepeale periood võttis vb 3min aega. nii, ja hommikul pool7 äratas vanaema mu üles. kõik oli okei, puhanud. (juba tuli smsi vastus, aga oot, ma kirjutan selle jutu kõigepealt lõpuni) Nii ja kui täna koolist tulin, siis ema ütles et miks ma temaga eile rääkida ei tahtnud, ma ei saanud aru millest ta räägib,, ja siis ütles et ta helistas eile mingi viie ajal ja siis oli ainult magamis hääl.. ja siis kui küsis et kas ma magan siis ma olin ja öelnud. ja siis ütles ta et helistaksin talle kui ärkan. nagu whatafakk.  ma ei mäleta et oleks temaga rääkinud.. pole olnud.. aga no juu siis,, magasin samal ajal kui rääkisin :D ebanormaalne. Hommikul ärgates oli ühel telefonil 7vastamata kõnet. teisel 2 siis oli üks kõneposti teade. msni oli kirjutatud, skype oli kirjutatu :D  Aga no ma olen ju eriti normaalne, panin msni alapealkirjaks veel et Marken mulle helistaks kuikoju jõuab,, aga no hui vastasingi ta kõnedele., ma ei kuulnudki et need oleks helistanud. mis sellest et telefonid olid padja kõrval.
Nii smsist siis,. Küsisin et kas ta tuleb täna veel msni, et kui ei siis ma lähen magama,, aga ta ütles et tuleb:S  niiet ma pean siis ooatama nüüd. Kuigi tahaks väga tuttu ära minna.
Tra sellest tuleb elupikk postitus. mul pole ammu enam niipalju kirjutada olnud. Okei, vaatasin preview'st ,, ei olegi nii pikk postitus. Kärab küll. aga dvjj siis, ma jään siia Markenit ootama, Eks kunagi blogib veel,

Sweet dreams :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar