esmaspäev, 7. märts 2011

Bless you! -tänane teema.

I don't think so
Nii ,, Selle kuu esimene postitus siis. Nii, mul tglt on vahepeal niiiipalju mõtteid olnud mida kirjutada,, aga mu ajaröövel nimega Marken, röövib kogu mu aja ja mul lihtsalt pole aega olnud siia kirjutada. Praegugi räägime, aga ei,, ma pean vahepeal oma blogi täiendama ka,, ise ta ka viriseb vahel et ma üldse ei blogi.
Nii,, hetkel olen ma korralikult haige,, sellepärast ka see pealkiri,,  Täna on kõigil tuju laes ma vaatan,. Okei üks isik rikkus mu tuju täna päeval,, no korralikult ikka, aga ma pikemalt sellel ei peatu, ta sai vist ise ka lõpuks aru et olin solvund/pahane vms.
Suht nõme päev oli sest olin haige,, koguaeg see krdi nohu ja köha,, aevastada ka enam ei jaksa,,
Homme on siis naistepäev ja vastlapäev. Lähme klassidega mingile faking jalutuskäigule,, No mida veel. sinna peaksid just algklassid minema. mitte meie.  Aga no see selleks,, ja veel sellise nohuga pean minema kolmeks tunniks välja?? ei tänan. No eks näis.. Homme linna siiski ei lähe vist. Enne raviks terveks ennast. muidu nakatan Markenit ka.
Krt mul need teemad kõik meelest läinud. Ah fak,, on hea tuju eksu,, ja mõne hetkega suudetakse seda rikkuda. :S Aga no mis teha. Sitaks tore ju. Kolmas ratas on ka okei.. Tore et temal vähemalt tore on.  -.-
Mehed ei mõista ka kunagi., Tahan et Silver tagasi tuleks, temaga on alati hea rääkida. mõistab mind, ja annab head nõu.
Pole mulle mingit naistepäeva vaja. Vaevalt keegi selle homme minujaoks eriliseks teeb.
Praeguste andmete kohaselt lähen ma reedel linna VIST,, aga kõik võib muutuda :S  Ja seda päris tõsiselt.

Mul pole enam mingit tuju. Kõik on kadunud, just enne veel rääkisin kui hea tuju mul ikka on täna. Ise ka imestasin kuidas sellise nohuga saab nii hea tuju olla.

Poisid,, Tehke homne päev erilisteks kõigile vastasoost isikutele ;)  See peab olema eriline päev.

Tahaks vaheaega juba, Saaks linna, paariks päevaks, siis olen paarpäeva kohe linnas, ma ei tea kus öösel, aga ei,, linna ma jään. Vb siis Lasnamäele. kui mujale ei saa.
Amm, nüüd on tuju jälle parem, vaadake kuidas saab ühe postituse jooksul tüli maha pidada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar