esmaspäev, 28. märts 2011

Bonaqua

Esimene koolipäev siis seljataga. Jube oli. Aeg venis niiii aeglaselt, eriti tore on alustada päeva(ühtlasi ka nädalat) ajaloo tunniga, kus õpetaja teeb selliseid nalju et ise ka ei usu no :D
  Teile kõigile teadmiseks: Kui soovite internetist mõnda laulu kuulata(youtube'st) siis alustuseks tuleb kirjutada google otsingusse "youtube music"  ja siis kui midagi sellist te seal ei leia, siis pange otsingusse selle laulu pealkiri ja/või esitaja :D mitte mingil juhul ärge minge lehele youtube.com.
Nii et siis tänane päev oli tapvalt igav. No ja, nalja sai ka, ja ma ei saa aru mis Agapuul viga oli, koguaeg kui vaatasin teda siis ta pilk tundus väga kahtlane, nagu ta tahaks millelegi vihjata :D  no mõnesmõttes arusaadav aga no koguaeg pole ka vaja. (vanateema, ärme seda aruta enam ;) eksole ).
Ma unustasin täna oma veepudeli koju, mis oli iseenesest suht katastroof. Pidin nagu täiesti kuival olema. Okei ei pidanud, supi vedelikku lürpisin :D   Koju jõudes läks kohe peaaegu liiter vett sisse, pool liitrit kohe ja siis vaikselt juba teine pool liitrit, no juhtub :D  Nüüd tegin veel teed, et mitte alla anda. Külmkapist käin kaarega mööde, sellele oleks lukku vaja ette panna vist :D Aga ei, ma saan hakkama. Mul juba sassi läinud mitmes päev on.


Aga no nädalavahetusel on võimatu seda teha, kui just tervet päeva maha ei maga :D  enamaltjaolt siiski õnnestus.  Laupäevane kõva saun andis ka boonuseid. Peaks tuleval nv'l ka. Selleks peaksin muidugi laupäevased plaanid tühistama. eks näis :D

Jogurti sõltuvusest olen üle saanud õnneks. ( okei hommikul läks paar lonksu sisse, aga see oli vähe) see tuleb vist sellest et Mõni kaasmaalane ei saa aru et virsiku jogurt pole joogi kõlbulik. Aga noh.Ma juba ootan suve. Saaks oma tomateid noh :D

Mu blogi on jube igavaks muutunud, pean midagi ette võtma :)









Õhtul vb leiutan veel midagi siia ;) Tsaumiau ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar