teisipäev, 29. märts 2011

Eesti-Serbia

Esimene päev üle pika aja süüa jälle korralikult. Veider tunne on. Paha võib isegi öelda.
Kes ei tantsi on politseii..
Sain täna mõned uued filmid, Täna vaadata ei jõua, jalgpall on täna. Ja seda ma unustada ei tohi. 
MUL ON JUBE UNI, TERVE PÄEVA ON OLNUD. 
TAHAN MAGADA, AGA EI SAA, HOMMIKUL MÕTLESIN VAREM ÜLES TÕUSTA AGA EI, MAGASIN IKKA NIIKAUA NAGU TAVALISELT, AGA MA SIISKI JÕUDSIN KÕIK ÄRA TEHA,isegi süüa jõudsin.USKUMATU.
ei ärge pange tähele, ma valmistun caps lock day'ks :D
Mis ma nädalavahetusel teen? 
Ma ei tea.Kõik küsivad aga ma ei tea :D
Linna äkki, mitte et ma Simoonat poleks alles näinud eksju, aga no ikkagi, ega eriti ei näinud küll ju.

Reedet tahan tglt. Ei jaksa koolis käia enam. 
Järgmine kolmapäev olen linnas. Terve päeva. Kooli ei lähe.
Tahaks täis juua ennast prg :D tglt ka. Mdea kust see tunne tuli prg. Aga ei, ma olen korralik. Ei joo enne Carmeni sünnipäeva. Ma loodan vähemalt nii. :D Vähemalt mingi eesmärk. 
Ei , eesmärke on mul veel praegu.
Lumi palun sula ära. 
Täna sadas juurde seda veel.
Tegelikult tuli mõnusat laia lund, mis oli iseenesest väga ilus.

Silver ilmus tagasi. Ma ei tea kus ta vahepeal oli. Igatahes ta on tagasi :D Ükspäev oli msnis, no ja täna ka nägin sisselogimas teda
Riho on tagasi. Vno mitte päris, sellesuhtes et ta pole Eestis. Aga me rääkisime jälle ükspäev. 
Markus on endiselt kadunud. Ma ei tea, see eirab mind.
Erik on ka tahaplaanile jäänud. 
Tanel sokutab mind Siimuga kokku, Paras kosjamoor on noh:D
Marken kutsub külla aina.
Siim ja Tanel hakkavad ise külla tulema juba :D 
Ketsenist ei tea ma üldse midagi :D
Jaan on ka veider, temast saan aru vist isegi. Ma tean ja et olen tõbras,anna andeks.
Kenno on solvunud mu peale vist:D vmdea, eirab mind msnis, ja teist päeva juba pole helistanud. SEE ON TÕESTI USKUMATU, ET TA HELISTANUD POLE!

Ma ei jaksa kirjutada enam, jään tuttu ära.Õhtul teleka ees näeme ;)
Kõik Jalgpalli vaatama.  Ja Eestile pöialt hoidma ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar