pühapäev, 20. märts 2011

Kask vs Viitkar

Mul juhtus eile imelik asi.
Nägin Kristo msni alapealkirja. seal umbes "Blackout2011....." edasi ei mäleta, ja siis ma küsisin temalt, et mis, kas ta läheb ka sinna.  Sain teada et lähebki,  Hakkasime siis sellest rääkima, mainisin et mdea meil tuleb pool kooli sinna suht vist.  Siis ta küsis et kas Karlid ka, ma siis et millised, Ütles et Šafro ja Viitkar.  Mul nagu midaa?? kes see viitkar on,, tükkaega mõtlesin, mõtlesin mis ma mõtlesin , aga välja mõtlesin, Mul nagu üldse ei koitnud et Kask ju oli enne Viitkar.  Prgugi tundub see imelik, kui sellele mõelda.  Ja me veel kõik rääkisime et ta on ja jääb Viitkariks, Aga näe ei. Minul küll täiesti meelest läinud see teine nimi.
Ja siis ma hakkasin mõtlema minevikult ja nii.. Ja minu jaoks tähendab Viitkar mitte just eriti sõbralikku, pigem veidi ülbet tegelast, (siis me lihtsalt ei suhelnud vist eriti), Aga Kask on väga tore ja sõbralik inimene.
Igatahes ja, nii mul juhtus. Niiet mdea, minujaoks ainult Kask.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar