pühapäev, 20. märts 2011

Küll need promillid on naljakad vahel.

merkuu . ütleb: räägi miskit head
Kersten  ütleb: mida head?
merkuu . ütleb: no mdea   ükskõik
Kersten  ütleb: seda,et ma tulen homme külla sulle
merkuu . ütleb: jaja,, tuled tuled
linda ütles slp et kas sa homme ka mäletad seda w?
Kersten  ütleb: muidugi mäletan
tulengi
merkuu . ütleb: tuled tuled
:D
kuhu sa tuled?
Kersten  ütleb: sinu juurde
merkuu . ütleb: kus seee minu juures on
Kersten  ütleb: kahalas
merkuu . ütleb: ja edasi?
merkuu . ütleb: lased kõik kahala majad läbi?
Kersten  ütleb:ikka
merkuu . ütleb: Vaata et esmasp. Überisse tuled
Kersten  ütleb: miks ma vaatan?
merkuu . ütleb: no ära vaata siis
aga tule ikka
Kersten  ütleb: ma tulen homme
merkuu . ütleb: tuled sa ja
kuhugi sa ei tule
Kersten  ütleb: miks?
ära tee nii mulle
merkuu . ütleb: mis moodi nii??
Kersten  ütleb: seda moodi
las ma tulen homme
 merkuu . ütleb: miks homme
mis homme on siis?
merkuu . ütleb: kle sa oled ikka päris täis
muidu sa ei tahaks tulla
Kersten  ütleb: ära aja mulle sellist juttu
ma tahaks niisama ka tulla
merkuu . ütleb: kus sa siis siiamaani olnud oled?
Kersten  ütleb: mis mõttes siiamaani?
merkuu . ütleb:otseses mõttes
oleksid varem juba võinud tulla siis
eelnevatel nädalatel
ma mõtlen
Kersten  ütleb: aga sa pole kutsunud ju
merkuu . ütleb: mh
Kersten  ütleb: ma kutsuks sind ka külla
merkuu . ütleb: sa pole soovi avaldanud
Kersten  ütleb: no nüüd avaldan
merkuu . ütleb:  ahsoh

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar