laupäev, 19. märts 2011

Rohelinee


Teeme nii, et enam ei peeta mingeid loenguid. Küll ma tean mis teen.
Ma luban et kui mu enesetunne halveneb vms, siis jätan selle järgi mõneks ajaks. Aga seni kui ma midagi ei tunne ma seda ei tee.  Prg on kõik kontrolliall.
Tunne on hea.  Ilgelt tahaks muidugi kokata, ja teha midagi hästi lahedat, aga see jääb ära nüüd mõneks ajaks. Sellessuhtes, et teisele ma ka nüüd süüa ei viitsi teha :D   Vanaema vähemalt arvestab poes käies alati minu soovidega nüüd, Igas ostukotis on alati mingi kapsas, kurk, tomat, vms.
 Saan nüüd kõik toorsalatite retseptid läbi proovida :D

Ja mdea, mingi jogurit sõltuvus on mul ka tulnud, enne seda poel olnud. Seda ma natuke sisi tarbin ka, püüan seda vaid hommikuti teha.

Okei muskad, ma nüüd tuhnin veits netis edasi, vaatan mis esmaspäeval oma juustega teha.  Need ajavad mind lihtsalt niii närvi. jube.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar