reede, 18. märts 2011

Überblongen

Ma pole nii ammu kirjutanud. Mis ma oskan rääkida, vahepeal on palju juhtunud, kes teab see teab, ma ei kirjuta sellest.
Täna peatasin oma paljude arvates geniaalse plaani. Ma ei suutnud lihstalt enam, mul prg ka niii sitt tunne slp. Vabanda palun.  See oli tõesti nõme tegi. Sa polnud seda väärt, samas polnud ka mina sinu tegusid väärt. aga see selleks, nüüd on see möödas. prg on kõik ssee suhete maailm väga segi. Mõtlesin et nüüd esmap. überis, et siis pidutsen täiega, et tunnen ennast tõesti 100% vabana. aga mdea nüüd. vb selleks ajakson jälle kõik muututnud.

Mis päev see täna on, et kõik homseks külla kutsuvad.
Kõigepealt Jaan, nii sellest ma saan aru miks tema. aga ma ei lähe. Siis kutsus Kenno, sellest ma saan ka aru miks tema. Ja siis kutsus Ketsen. No halllooo, miks tema. :D  ma ei saa aru,  nagu tõsiselt, mis toimub :D  algul tahtis minu juurde tulla, aga kui pika veenmise peale ta lõpuks sai aru et ei saa, tuli tal idee et ma võiks ikka tema juurde siis minna. No mida veel.
 Esmasp. tuled überisse siis saab kokku .:D ja nii ongi. Ma ei saa aru. Nüüd pani lampi msnis tälja, ei tea kas hakkas tulema w :D

Oh jh, aga ei, ma olen homme kodus. mul pole kuhugi plaani minna, viimasel ajal olen jälle kõik nv'd linnas olnud enam vähem v kuskil mujal ära,  nagu see koogi aeg, siis polnud absull nv'l kodus.  Jaa seda aega ma igatsen, samas muidugi iga nv ei jaksaks ka.  Aga suvel kes teab vb käiks isegi,. Võiks ju toimuda seal jälle midagi.

 Väga tahan esmaspäeva.  Pidu tahan. Aga Kaidi, kus me enne tipsutama läheme? :D  JA MIS MA ÜLDSE SELGA PANEN :O:O
appi. ei ma pean ikka homme linna minema, midagi uut ostma :D Laenake keegi mingeid jalanõusid, mul pole midagi jalga panna sinna  :D
Ja kui mõtlete et pealkiri on valesti kirjutatud, siis jh , nii see ongi,, aga see peabki nii olema ;)



Sweet Dreams ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar