esmaspäev, 28. märts 2011

Vaheaeg....

Vaheaja kiire ülevaade :D
Esmaspäev: Ärkasin mingi pool9 vist, siis sättisin ja sättisin, lõpuks pooleviiese bussiga linna, Überisse. Enne saime Carmeniga veel Kennoga kokku, Siis lasime hessitopsidega ringiigalpool, igasugused liitusid meiega. Istusime Virus ja nii, mingi hetk hakkas jube paha,, see on see kofeiinikas viinaga :D ei sobi kokku vist :D
Läksime siis überisse. Mulle ei istunud seal väga, pettusin niimõneski. Mõned tülitsesid, see rikkus ka tuju, veits.
Teisipäev: Esimesed tunnid möödusid überis, seejärel Kristiine bussikas. Ootasime millal trollid liikuma hakkavad, külmetasime mõnusalt.  Jõudsin koju, läksin kohe magama, kõht oli jube tühi aga ei , panin kohe voodisse, ma isegi ei jõudnud riidest lahti võtta :D  vahepeal olin arvutis ja siis magasin jälle, vahelduva eduga nii.Õhtul läksin ema juurde. Siim ja Tanel tegid väikse veebi etteaste. jubee kuidas ma naerda sain:D see oli tõesti õudne, mul suu oli krampis ja kõik. :D
Kolmapäev.Ärkasin ema juures. Siis oli plaan ikka minna Parlamenti, Lindaga, siis otsisime inimesi kes ka lähevad, lõpuks siis saime carmeni nõusse:D Läksin siis poole kuuese bussiga tema juurde,, siis ta tegi meigi mulle, ( no tõesti sellise näoga ma hakkan meeldima veel omale:D päris ausalt)  No ja läksime siis Parlamenti.
Seal tõesti venis aeg jubedalt, Aga mulle meeldis. Ja ELMAYONESA  uhh,. pole sõnu  :D no mulle meeldib ta.. ja Marc van Linden   Suppeer,. See I like it kummitab siiamaani. See oli esinejate poolest super,, ainult et omarahvast oleks võinud rohkem olla. :D  See oli hea kuidas me Lindaga ühelt mehelt õlle ära ajasime,, aga no ta ise pakkus.. Ajas mulle samal ajal " Tead, sul on Krdi ilusad silmad. ma ikka ei või, krdi ilusad "  Ja siis kui selja põõras panime jooksu :D natukeaega otsis taga, aga siis loobus:D
Neljapäev: esimesed tunnid jällegi Parlemendis, sealt otse Olerex'i , vett ostma, jube janu oli, siis istusime bussiterminalis  ja siis 5.40 bussiga koju.  Hea et peatust maha ei maganud :D Ema helistas ajas üles :D
Läksin siis ema juurde, pidin hakkama õde hoidma, ema läks siis tööle ära, ma lasin kaks tassi kohvi sisse (kusjuures ma suht vihkan kohvi) Ja siis hakkas võitlemine unega, ei saanud ju magama jääda, pidin last valvama, AGA ma panin talle multika mängima ja pugesin voodisse ta juurde. Ma ei kujta ette mida ta vahepeal tegi sest ma magasin nii sügavalt :D Õhtul jälle msnis ja siis magama ära.
Reede: Hoidsin last suht magasin enamus aja. tõusin andsin lapsele süüa ja ta läks magama :D siis ma seal kuulasin muusikat ja laulsin tantsisin. Õhtul tulin koju. Siim, Tanel ja Martin lollitasid veebis, nad siis nägid minu ka ära, esimest korda, jõid seal kohe selleauks :D  tore oli. mdeagi mis kell magama sain, mingi 3 vist :D
LAulsid mulle,, sitaks naljakas oli lihtsalt.
Laupäev: viisin interneti homikul Simoonale. Ja olin ise ilma. nsm tuiasin ringi terve päeva. Õhtul läsin sauna, juba tahtsin ennast ära tappa vist, polnud päeval midagi söönud, enne sauna jõin ainult pool liitrit vett ja siis läksin lavale,polnud palju kraade, ainult 85-90 vist. Esimene kord oli normaalne, teine kord oli nii sitt, ma pmt minestasin, jube. lasin svammiga üle ja veealt läbi ja tulin tulema pmt. Jube paha hakkas,  aga siis kreemitades hakkas juba normaalne, siis polnud väga viga enam. Läksin koju ja no netti ju endiselt polnud, siis mängisin nsm kaarte arvutis. kell 1 jäin umbes magama :D
Pühapäev: Magasin Magasin Magasin, neljani välja.  Mingi aeg tõin neti ära, ja siis hakkas ilge kirjutamine pihta, ma ei jõudnud sissegi logida kui Marken juba rääkima hakkas:D  Tundis puudust, nagu ta väitis. nojh, las ta olla. :D  Nüüd ongi kell  12 läbi juba ja ma tahaks magama minna, aga marken endiselt hoiab kinni, Taneliga ka räägime veel ja, Carmen veel üleval ja.:D    Ja saage aru, mul pole Siim'uga midagi :D  Ei ole. veel vähemalt.


Sweet Dreams ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar