reede, 8. aprill 2011

Kõige kallimad.

Hmm, tänane hommik siis, Pool tundi väljas külmetmist. Okei ei külmetanud niiväga. Suht soe on väljas. Kuid siiski, jalad olid läbimärjad pärast.Pidin väljas ootama kuni vanaema ja onu minema lähevad, "Ma läksin ju koolibussipeale".  
Ma ei kujuta ette mida jalakas mõelda võib. Ta teab et käisin kolmapäeval günekoloogi juures. Uuris täiega et mis arstijuurde lähen ja nii. Ja eile, hommikul, saatsin talle sõnumi et oksendasin öösel. 
No ma tõesti ei tulnud sellepeale et neid kahte asja on ju nii lihtne seostada. 
Aga no okei, elab üle. Eks näis kui mind imelikult vaatama hakkab.. 
Tahaks oma onu pisikest näha juba. Aga no selle sünnini on veel pikk tee.Võtab aega.
Pühendusega Sulle!
Täna, õhtul linna. Okei, päeval millalgi juba. Käin poodides väikse tiiru. 
Haha mis ma leidsid. No see Friday jääb ka sellele laulule alla :D Tõesti no.
Kas tõesti praegusel ajal tehakse selliseid laule veel? 
Väga kirju postitus tuli. Juttu, videoid ja pilte. kõike.
Ma ei viitsi rohkem kirjutada. Lähen varsti pessu ja hakkan linna sättima.
Homse päeva ma nkn magan maha, niiet homme pole mõtet postitusi oodata.  
Kes teab mis kell magama saame. Eks näis.
Loodame, et tuleb tore õhtu. ;)
Vaheajast veits.  Fiesta.

Must-valgetena on need lihtsalt imelised.  Must-valgena on iga pilt ilus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar