neljapäev, 7. aprill 2011

Proovime.

Nii, eile siis.
Hommikul ärkasin nagu tavaliselt, samal ajal. Pidin onuga linna minema. Tal oli muidugi vaja enne tööasjus palmses käia. (seega minu sõit linna võttis tavalise poole tunni asemel aega poolteist tundi. arvestades seda et käisime palmsest läbi ja ta oli veel töö bussiga.) Nii siis panin ta tööjuurest edasi kesklinna, Käisin osturallil, Jube palju inimesi oli. Kell 11 oli arst(jah jälle käisin arsti juures). Seal läks kõik hästi,sain asjad korda aetud. Nii, Siis sain Markeniga vabakal kokku. Jalutasime vanalinnas ringi, käisime kõik vaateplatvormid läbi ja :D Käisime istusime rotermanis. Nägime Kairitit, tükk aega vaatasin kas on tema aga oli siiski :D Kaubamajas istusime veel ja, siis jälle vanalinnas ringi ja. Ja siis seal Snelli tiigi ääres 8-) oijhh,  mis ma ikka öelda oskan, tore oli mul (jah oli, ärge veenge mind ümber).  Pärast saatis mu bussipeale, läksin onu tööjuurde tagasi. Ja koju ära. Vähe ei olnud väsinud pärast ju :D Ja siis hakkas see lõputu jama msnis pihta, lõpuks oli mul meeletu peavalu kõigest sellest mõtlemisest ja mdea. Jube.
Seega täna ei jaksanudki kooli minna,sest eile polnud lihtsalt aega et õppida. Probleeme oli palju. Ega tänagi pole eriti õppimiseni jõudnud. Homme siis ehk õhtul ka õpin, kuigi vist linna, aga mdea. eks näis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar