teisipäev, 19. aprill 2011

Sickkkk.....

Vähe haige olen, jube sitt on olemine, KÕIK kohad valutavad, nahk isegi,, jube, liigutada nagu väga ei tahaks.
Seega siis täna kodus, ei tea veel mis homsest saab, Loodan ikka kooli minna, samas ega miski mind sinna ka ei tõmba, Kui õhtul ka veel palavik on, siis ilmselt kodus. Õde ka haige, ema läheb varsti varsti linna temaga, sinna erakorralisse vastuvõttu. Tal kõht valutab,(ema arvab et pimesool).
Mul ka eile nagu väga õudsalt kõht valutas, Krampi oleks nagu kõht läinud, lihtsalt väga jube. Kell neli jõudsin koju, ja läksin magama kohe, magasin pmt poole 12ni välja. algul olin ema juures,(pidin õde vaatama) ja siis kuuest koju, ja magasin edasi.  Öö otsa olin üleval, und polnud enam, väga paha oli ka.
Nüüd tahab peavalu tappa mu. Jube. Palavikku palju polegi, mingi 37,2 oli enne,, nagu väga vähe tegelikult, aga no see väike palavik ongi vastik.  Nüüd mingi aega tagasi vaatasin telefone, hääletu peal olid, no ja ikka päris mitu vastamata kõnet oli, ja paar sõnumit ka.. Niiet vabandust et ei vastanud. lihtsalt ei kuulnud, magasin ja ma ei tea mis kõik veel tegin.
Kurat, üks õlg valutab täiega. Magasin vist pahasti, v siis enamus aja lihtsalt ühel küljel. Valus.

Pole väga midagi kirjutada ka enam, Aga ma pean tegevust leidma, muidu magan edasi, ja siis öösel jälle üleval.
Saaks sellest valustki lahti kuidagi no.

Vaatasin just et 10 tasuta sõnumit veel :(  
kolme päevaga olen 35 sõnumit saatnud 8-)   Parasjagu eksole :)

Ah, perse, ma magan edasi nüüd. ma ei suuda, kõik valutab lihtsalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar